Tri Hotel São João Batista
Hotel a Sao Joao Batista amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Tri Hotel São João Batista





Serveis populars
El preu actual és de 36 €
taxes i impostos inclosos
6 d’ag. - 7 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Bany privat
Articles de tocador de disseny
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
9,6 sobre 10
Magnífic
(5 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Bany privat
Articles de tocador de disseny
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació triple Deluxe

Habitació triple Deluxe
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Bany privat
Articles de tocador de disseny
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació individual Deluxe

Habitació individual Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Bany privat
Articles de tocador de disseny
Minibar
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

ROD SC 410 - 6545, Sao Joao Batista, SC, 88240-000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Pousada Sestrem - São João Batista - SC
Pousada Sestrem - São João Batista - SC
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
7.6 de 10, Bé, 8 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 70 BRL per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Tri Sao Joao Batista
Tri Hotel São João Batista Hotel
Tri Hotel São João Batista Sao Joao Batista
Tri Hotel São João Batista Hotel Sao Joao Batista
Preguntes freqüents
Opinions: Tri Hotel São João Batista
Opinions
8,4
Molt bo
9,0/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
30 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Roberto
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Roberto
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Natanael
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Natanael
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Cesar
Viatge en família
18 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ótima opções
Cesar
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
1 d’abr. de 2025
Viatger verificat
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Mirian
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mirian
Estada de 2 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Marly
Viatge en família
27 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Marly
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Vivian
23 de març de 2025
Vivian
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Marcelo
22 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marcelo
Estada de 3 nits (març 2025)
2/10, Horrible
rodrigo
Viatge de negocis
19 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
rodrigo
Estada de 4 nits (març 2025)
2/10, Horrible
rodrigo
Viatge de negocis
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
rodrigo
Estada de 4 nits (març 2025)
2/10, Horrible
rodrigo
Viatge de negocis
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Manutenção precária
rodrigo
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Wellington
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Wellington
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
rodrigo
Viatge de negocis
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
rodrigo
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
vanete
8 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
vanete
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
JOSÉ CARLOS
5 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja
JOSÉ CARLOS
Estada de 4 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
ELZA GOMES FINOTTI
Viatge en família
30 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
ELZA GOMES FINOTTI
Estada de 2 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Flavio
Viatge en família
27 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Flavio
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Aparecida
23 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Aparecida
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Vivian
20 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Vivian
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
GABRIEL
Viatge en família
16 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
GABRIEL
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Juliana
12 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Juliana
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Marilei
11 de gen. de 2025
Marilei
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Marilei
10 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marilei
Estada de 2 nits (des. 2024)