Bravo City Hotel Sao Carlos
Hotel a São Carlos amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Bravo City Hotel Sao Carlos





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 28 €
taxes i impostos inclosos
27 de juny - 28 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple econòmica, 3 llits individuals

Habitació triple econòmica, 3 llits individuals
El més destacat
Aire condicionat
Dormitoris
Bany privat
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals econòmica

Habitació amb dos llits individuals econòmica
El més destacat
Aire condicionat
Dormitoris
Bany privat
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació econòmica

Habitació econòmica
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Dormitoris
Bany privat
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

R. Conde do Pinhal, São Carlos, SP, 13560648
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Bravo Suites Hotel
Bravo Suites Hotel
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
7.8 de 10, Bé, 64 opinions
Preu actual: 27 €
taxes i impostos inclosos
27 de juny - 28 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 70 BRL per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, una farmaciola i il·luminació exterior
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Bravo City Sao Carlos
Bravo City Hotel Sao Carlos Hotel
Bravo City Hotel Sao Carlos São Carlos
Bravo City Hotel Sao Carlos Hotel São Carlos
Preguntes freqüents
Opinions: Bravo City Hotel Sao Carlos
Opinions
8,6
Excel·lent
8,2/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
6,0/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
6 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Monessa
18 de febr. de 2025
Monessa
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Monessa
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Monessa
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Bruno
15 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Justo
Bruno
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
MARIA
Viatge en família
9 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
MARIA
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
EPITÁCIO
Viatge de negocis
1 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
EPITÁCIO
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Maria Tais
Viatge de negocis, Viatge en família
31 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ótimo custo benefício
Maria Tais
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Fernando Mineo
27 de gen. de 2025
Fernando Mineo
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Dalton
Viatge de negocis
12 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dalton
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Rogerio
3 de gen. de 2025
Rogerio
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Fernando Mineo
23 de des. de 2024
Fernando Mineo
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
RICHER
17 de des. de 2024
RICHER
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Dimas de melo
6 de des. de 2024
Dimas de melo
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Ana P
25 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ana P
Estada de 5 nits (nov. 2024)
6/10, Acceptable
Tiago
2 d’oct. de 2024
Tiago
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Sheila Harue
Viatge en família
1 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sheila Harue
Estada d’1 nit (ag. 2024)
4/10, Deficient
Viatger verificat
25 d’ag. de 2024
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Antonio
14 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Boa estadia
Antonio
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
2 de juny de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada de 3 nits (maig 2024)
8/10, Bo
Daniel henrique
24 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Daniel henrique
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
João Guilherme
1 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bom custo benefício
João Guilherme
Estada d’1 nit (abr. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
27 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Ótimo custo-benefício
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2024)
4/10, Deficient
Jefferson
17 d’abr. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muito fraco!
Jefferson
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Juliana
12 d’abr. de 2024
Juliana
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Rogério
9 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rogério
Estada d’1 nit (abr. 2024)