Hotel Caiçara
Hotel amb esmorzar gratuït i a prop de l'atractiu següent: Platja Gonzaga
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Caiçara





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 40 €
taxes i impostos inclosos
12 de nov. - 13 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, 1 llit doble

Habitació doble, 1 llit doble
7,4 sobre 10
Bé
(9 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Bany privat
Per cable
Servei de neteja diari
Armari rober o de rebost
Cadira de despatx
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, 2 llits individuals

Habitació amb dos llits individuals, 2 llits individuals
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Bany privat
Per cable
Servei de neteja diari
Armari rober o de rebost
Cadira de despatx
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Bany privat
Per cable
Servei de neteja diari
Armari rober o de rebost
Cadira de despatx
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple

Habitació quàdruple
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Bany privat
Per cable
Servei de neteja diari
Armari rober o de rebost
Cadira de despatx
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Praça dos Expedicionários, 07 – Gonzaga, Santos, Sao Paulo, 11065-500
Sobre aquest allotjament
Hotel Caiçara
Allotjaments similars

ibis budget Santos Gonzaga
ibis budget Santos Gonzaga
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
8.4 de 10, Molt bé, 1.004 opinions
Preu actual: 45 €
taxes i impostos inclosos
16 de nov. - 17 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 48 BRL per dia (a 150 m i obert les 24 hores).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Caiçara Santos
Caiçara Santos
Hotel Caiçara Hotel
Hotel Caiçara Santos
Hotel Caiçara Hotel Santos
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Caiçara
8,0
Molt bo
8,4
Neteja
7,8
Comoditats
8,8
Personal i servei
7,2
Respecte al medi ambient
7,0
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge de negocis
1 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
João
Viatge de negocis
30 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
João
Estada de 3 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
27 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Rafaela
25 de jul. de 2025
Rafaela
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Edson
Viatge de negocis
21 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel Excelente
Edson
Estada de 2 nits (jul. 2025)
4/10, Deficient
Katiucia Rafaelle
Viatge en família
20 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Muito ruim as acomodações
Katiucia Rafaelle
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Fabrício
Viatge de negocis
15 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fabrício
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Rodrigo
14 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rodrigo
Estada d’1 nit (jul. 2025)
2/10, Horrible
PAULO
12 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Experiência bem ruim
PAULO
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Miguel
Viatge de negocis
10 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Excelente custo x benefício
Miguel
Estada de 4 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Luiza
8 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Luiza
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Simone
29 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Simone
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Luana
29 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Luana
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Gustavo
19 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Gustavo
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
ARLINDO
Viatge en família
17 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
ARLINDO
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Icaro
Viatge de negocis
3 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Icaro
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Carlos
31 de maig de 2025
Carlos
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
Carlos Eduardo
Viatge en família
27 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Carlos Eduardo
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Deivide
Viatge de negocis
27 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Deivide
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
LUCAS
22 de maig de 2025
LUCAS
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
13 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Satisfatório
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Luiz
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Luiz
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Angelica
Viatge en família
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Boa hospedagem
Angelica
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Osvaldo
Viatge de negocis
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Osvaldo
Estada d’1 nit (abr. 2025)








