Apartament sencer
RQ Santa Magdalena
Apartaments amb esmorzar gratuït i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Costanera Center
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament RQ Santa Magdalena





Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Estudi

Estudi
7,0 sobre 10
Bé
(4 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor LCD
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Estudi superior

Estudi superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor LCD
Dormitoris
Apartment Standard
Carregar totes les fotos de: Apartment Standard with View

Apartment Standard with View
Carregar totes les fotos de: Apartment Superior with View

Apartment Superior with View
També et pot agradar

AC Hotel by Marriott® Santiago Cenco Costanera
Providència
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.4 de 10, Excepcional, 305 opinions
Preu actual: 117 €
29 d’ag. - 30 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

36 Santa Magdalena, Santiago, METROPOLITAN REGION, 7500000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

MR Hotel
MR Hotel
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
8.4 de 10, Molt bé, 381 opinions
Serveis de l’allotjament
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de 29750 CLP per allotjament i per dia
- És possible que hagis de pagar l'impost nacional xilè sobre el valor afegit (19 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que facin el pagament amb una targeta estrangera o mitjançant transferència bancària i presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts d'abonar l'impost sobre el valor afegit (19 %).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 6900 CLP per nit (a 500 m).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
El propietari no ha indicat si hi ha cap detector de monòxid de carboni a l'allotjament. Pensa a portar-ne un de portàtil durant el viatge.
El propietari no ha indicat si hi ha cap detector de fum a l'allotjament.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
L’allotjament també es coneix com a
RQ Santa Magdalena Hotel
RQ Santa Magdalena Santiago
RQ Santa Magdalena Hotel Santiago
Preguntes freqüents
Opinions: RQ Santa Magdalena
Opinions
8,8
Excel·lent
9,6/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
9,4/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
25 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Armando
Viatge en parella
27 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Armando
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Armando
27 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Armando
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
KELVIN
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
KELVIN
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Gerardo
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Gerardo
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Vinicios
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vinicios
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ericka
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ericka
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
6 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 5 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Adriana F D
Viatge en grup
13 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Adriana F D
Estada de 5 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
8 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Enrique
15 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Enrique
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Alexandre
Viatge en família
6 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ótima opção para quem vem a Santiago
Alexandre
Estada de 7 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Angela
2 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Recomendo
Angela
Estada de 7 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Tania
Viatge en família
28 de gen. de 2025
Não vale o custo.
Tania
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Pamela
Viatge en família
18 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Pamela
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Niklas
14 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Niklas
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Daniel
12 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniel
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Leandro
Viatge en família
6 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Leandro
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Ricardo
4 de gen. de 2025
Ricardo
Estada de 5 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
3 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ótima
Viatger verificat
Estada de 10 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
23 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Bruno
Viatge en família
4 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hospitalidade incrível
Bruno
Estada de 4 nits (nov. 2024)
6/10, Acceptable
Sandra
Viatge en família
1 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sandra
Estada de 4 nits (nov. 2024)
6/10, Acceptable
MARCUS V
30 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Imprevisto acontece, mas precisa ser resolvido
MARCUS V
Estada de 6 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Admilton
27 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Admilton
Estada de 5 nits (nov. 2024)