Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament HOTEL HACIENDA SANTA CLARA





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor intel·ligent
Carta de coixins
Un cobrellit
Matalàs amb encoixinament addicional
Dormitoris
Llençols de cotó egipci
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 1 llit de matrimoni gran

Habitació superior, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor intel·ligent
Carta de coixins
Un cobrellit
Matalàs amb encoixinament addicional
Dormitoris
Llençols de cotó egipci
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, diversos llits

Habitació superior, diversos llits
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor intel·ligent
Carta de coixins
Un cobrellit
Matalàs amb encoixinament addicional
Dormitoris
Llençols de cotó egipci
Roba de llit d'alta qualitat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Vereda la Leona, Km 1 Via Termale, Santa Rosa de Cabal, Risaralda
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'IVA (del 19 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que paguin amb una targeta estrangera o una transferència bancària i que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts de l'impost sobre el valor afegit del 19 % si van reservar un paquet turístic (d'allotjament més altres serveis de viatge).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, una farmaciola i il·luminació exterior
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
És possible que l'allotjament sol·liciti els documents següents a les persones que viatgin amb menors: pot ser que els pares que visitin Colòmbia amb fills de menys de 18 anys hagin de presentar el certificat de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia (o bé el passaport si no són ciutadans de Colòmbia) en fer l'entrada. Als familiars o tutors legals que viatgin a Colòmbia amb un menor se'ls pot demanar una autorització de viatge compulsada i signada pels dos progenitors i una fotocòpia dels documents d'identitat dels pares. Si el menor viatja acompanyat només per un dels progenitors, és possible que aquest progenitor hagi de presentar una autorització compulsada i signada per l'altre progenitor. Es recomana que les persones que viatgin amb menors es posin en contacte amb un consolat colombià per avançat per rebre més informació.
Cal reservar els serveis de massatge amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
L’allotjament també es coneix com a
Hacienda Santa Clara
HOTEL HACIENDA SANTA CLARA Hotel
HOTEL HACIENDA SANTA CLARA Santa Rosa de Cabal
HOTEL HACIENDA SANTA CLARA Hotel Santa Rosa de Cabal
Preguntes freqüents
Opinions: HOTEL HACIENDA SANTA CLARA
Opinions
8,8
Excel·lent
9,4/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
2 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Adriana
Viatge en família
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Adriana
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
maria
Viatge en família
6 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Beautiful place
maria
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Daniel
Viatge en família
11 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniel
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Alejandro
7 de febr. de 2025
Alejandro
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Alejandro
Viatge en família
6 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alejandro
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Hector
5 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great Location.
Hector
Estada de 2 nits (nov. 2024)
6/10, Acceptable
Hernando
Viatge en família
2 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Viaje Familiar al Eje Cafetero
Hernando
Estada de 4 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Osvaldo
Viatge en parella
2 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Osvaldo
Estada d’1 nit (des. 2024)
6/10, Acceptable
Maria Cristina
30 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Maria Cristina
Estada de 2 nits (des. 2024)
4/10, Deficient
Yaqueline
28 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yaqueline
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Kirit
Viatge en grup
18 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kirit
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Dyrna
Viatge en parella
30 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Dyrna
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Henry
Viatge en família amb nens petits
31 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Henry
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
RAMON
Viatge en família
11 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
RAMON
Estada de 2 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
JHON
Viatge en família
9 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JHON
Estada d’1 nit (gen. 2024)
6/10, Acceptable
Enrique
Viatge en família
4 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Enrique
Estada de 2 nits (gen. 2024)
6/10, Acceptable
Sophie
14 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Sophie
Estada d’1 nit (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Francesc
12 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Francesc
Estada de 2 nits (ag. 2023)
8/10, Bo
Alicia
Viatge en família
28 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Alicia
Estada de 3 nits (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Cintia
Viatge en família
25 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Cintia
Estada de 3 nits (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Edelmiro
31 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja
Edelmiro
Estada d’1 nit (maig 2023)
8/10, Bo
Wilman
Viatge en família
6 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wilman
Estada d’1 nit (gen. 2023)