Casa de Leda, a Kali Hotel
Hotel amb servei complet de spa, molt a prop de Catedral de Santa Marta
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Casa de Leda, a Kali Hotel





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 58 €
3 de set. - 4 de set.
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Balcó
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de plasma
Ventilador
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de plasma
Ventilador
Roba de llit d'alta qualitat
Llençols de cotó egipci
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
8,0 sobre 10
Molt bo
(4 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de plasma
Ventilador
Roba de llit d'alta qualitat
Llençols de cotó egipci
També et pot agradar

Wyndham Santa Marta Aluna Beach
Santa Marta
- Piscina
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
7.4 de 10, Bé, 51 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Calle 18 #4-38, Santa Marta, Magdalena, 470004
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hilton Garden Inn Santa Marta
Hilton Garden Inn Santa Marta
- Piscina
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.8 de 10, Excel·lent, 793 opinions
Preu actual: 62 €
26 d’ag. - 27 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'IVA (del 19 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que paguin amb una targeta estrangera o una transferència bancària i que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts de l'impost sobre el valor afegit del 19 % si van reservar un paquet turístic (d'allotjament més altres serveis de viatge).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 50000 COP (només l'anada).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
És possible que l'allotjament sol·liciti els documents següents a les persones que viatgin amb menors: pot ser que els pares que visitin Colòmbia amb fills de menys de 18 anys hagin de presentar el certificat de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia (o bé el passaport si no són ciutadans de Colòmbia) en fer l'entrada. Als familiars o tutors legals que viatgin a Colòmbia amb un menor se'ls pot demanar una autorització de viatge compulsada i signada pels dos progenitors i una fotocòpia dels documents d'identitat dels pares. Si el menor viatja acompanyat només per un dels progenitors, és possible que aquest progenitor hagi de presentar una autorització compulsada i signada per l'altre progenitor. Es recomana que les persones que viatgin amb menors es posin en contacte amb un consolat colombià per avançat per rebre més informació.
L'horari de la piscina és el següent: 08:00-23:00.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Casa Leda Kali Hotel Santa Marta
Casa Leda Kali Hotel
Casa Leda Kali Santa Marta
Casa Leda Kali
Casa de Leda a Kali Hotel
Casa De Leda, A Kali
Casa de Leda, a Kali Hotel Hotel
Casa de Leda, a Kali Hotel Santa Marta
Casa de Leda, a Kali Hotel Hotel Santa Marta
Preguntes freqüents
Opinions: Casa de Leda, a Kali Hotel
Opinions
9,4
Magnífic
9,6/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
9,2/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
10 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Nestor Eliecer
Viatge en parella
1 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nestor Eliecer
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Eduardo
17 de juny de 2025
Eduardo
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
gregory
8 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
gregory
Estada de 9 nits (maig 2025)
2/10, Horrible
Andrew, Eagle
Viatge en parella
31 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andrew
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
gregory
Viatge en parella
28 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
gregory
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
gregory
21 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
gregory
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Andrés, Maracaibo
Viatge en parella
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andrés
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Fernando
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Buena opción en Santa Marta



Fernando
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Nadia
22 d’abr. de 2025
Nadia
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Justine
12 d’abr. de 2025
Justine
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Alexis, Paris
28 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alexis
Estada de 2 nits (febr. 2025)
4/10, Deficient
jeffrey
22 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja
jeffrey
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Valérie
Viatge en parella
21 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Valérie
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Mallory
20 de febr. de 2025
Mallory
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Rolf
Viatge en grup
14 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Rolf
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Steven
7 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Steven
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jay
Viatge en parella
1 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jay
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Scott, Waukee
20 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Scott
Estada de 6 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Thomas
16 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Thomas
Estada de 2 nits (gen. 2025)
4/10, Deficient
Kristine
15 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Kristine
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Jay
30 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jay
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Andrew
27 de des. de 2024
Andrew
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Anna, Mississauga
Viatge en grup
9 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anna
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Jesus
Viatge en grup
6 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jesus
Estada de 2 nits (des. 2024)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Paquets