Casa KalMar
Casa d'hostes amb esmorzar gratuït i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Platja de Zipolite
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Casa KalMar





Opinions
10 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 161 €
taxes i impostos inclosos
5 de set. - 6 de set.
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Suite Deluxe, vistes al mar

Suite Deluxe, vistes al mar
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Sofà llit
Ventilador de sostre
Cortines opaques
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Suite júnior, vistes al mar

Suite júnior, vistes al mar
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Cortines opaques
Ventilador de sostre
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Massatge a l'habitació
Carregar totes les fotos de: Suite superior, vistes al mar

Suite superior, vistes al mar
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Cortines opaques
Ventilador de sostre
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Massatge a l'habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, 1 llit de matrimoni gran, vistes parcials a l'oceà

Habitació doble, 1 llit de matrimoni gran, vistes parcials a l'oceà
10,0 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Cortines opaques
Ventilador de sostre
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Massatge a l'habitació
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Calle Arcoíris 12, Colonia Arroyo Tres, Santa María Tonameca, OAX, 70946
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Naked Hotel Zipolite
Naked Hotel Zipolite
- Piscina
- Spa
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
9.2 de 10, Fantàstic, 327 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- El dipòsit s'ha de pagar mitjançant PayPal en un termini de 72 hores un cop feta la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
Per pagar amb el mòbil, pots fer servir PayPal.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L'horari de la piscina és el següent: 08:00-22:00.
En aquest allotjament només s'admeten clients de més de 18 anys
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Casa KalMar Guesthouse OAX
Casa KalMar OAX
OAX Casa KalMar Guesthouse
Casa KalMar Guesthouse
Guesthouse Casa KalMar OAX
Casa KalMar Guesthouse Santa María Tonameca
Casa KalMar Santa María Tonameca
Guesthouse Casa KalMar Santa María Tonameca
Santa María Tonameca Casa KalMar Guesthouse
Casa KalMar Guesthouse
Guesthouse Casa KalMar
Casa KalMar Guesthouse
Casa KalMar Santa María Tonameca
Casa KalMar Guesthouse Santa María Tonameca
Preguntes freqüents
Opinions: Casa KalMar
Opinions
10
Magnífic
9,8/10
Neteja
10/10
Personal i servei
9,8/10
Comoditats
9,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella, Viatge en família
18 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Gorkem
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gorkem
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Peter, Calgary
Viatge en parella
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Peter
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 7 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Alex
Viatge en parella, Viatge en grup
23 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alex
Estada de 5 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Daniel
Viatge en parella
7 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniel
Estada de 14 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Rebecca
21 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rebecca
Estada de 5 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Elba
Viatge en família
26 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Elba
Estada de 4 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Pierre
9 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Pierre
Estada de 8 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Mitchel
6 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Outstanding
Mitchel
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
brad
29 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
brad
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Peter, Lexington
24 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Peter
Estada de 11 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
NOE
6 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
NOE
Estada de 3 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Jeffrey
5 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jeffrey
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Leonel Salgado
Viatge en grup
21 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Leonel Salgado
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Jose
Viatge en parella
4 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jose
Estada de 4 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Francisco Raúl
31 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muy bueno, importantes consideraciones por el tipo
Francisco Raúl
Estada de 3 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
juan
15 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
juan
Estada de 3 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Paige
Viatge en parella
20 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Paige
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
Frederick
Viatge en grup, Viatge en família
27 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Frederick
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Paolo
13 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Casa Kal’mar
Paolo
Estada de 4 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Elias
22 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Elias
Estada de 3 nits (març 2023)
10/10, Excel·lent
Andreas
28 de gen. de 2023
Andreas
Estada de 4 nits (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
Trevor
Viatge en parella
19 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Trevor
10/10, Excel·lent
Leticia
15 de des. de 2022
Leticia
Estada d’1 nit (nov. 2022)