Hotel da Graciosa
Hotel a Santa Cruz da Graciosa amb spa complet i esmorzar gratuït
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel da Graciosa





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 65 €
taxes i impostos inclosos
4 de gen. - 5 de gen. de 2026
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals superior, vistes al mar

Habitació doble o amb dos llits individuals superior, vistes al mar
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor
Assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals superior, vistes a la ciutat

Habitació doble o amb dos llits individuals superior, vistes a la ciutat
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Porto Da Barra, Santa Cruz da Graciosa, 9880-378
Sobre aquest allotjament
Hotel da Graciosa
Allotjaments similars

Angra Marina Hotel
Angra Marina Hotel
- Piscina
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
7.8 de 10, Bé, 64 opinions
Preu actual: 57 €
taxes i impostos inclosos
27 de des. - 28 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel llit addicional: 40.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Graciosa Hotel
Graciosa Santa Cruz da Graciosa
Hotel Graciosa
Hotel Graciosa Santa Cruz da Graciosa
Graciosa Resort Santa Cruz da Graciosa
Graciosa Resort
Hotel Graciosa
Graciosa Resort
Inatel Graciosa
Hotel da Graciosa Hotel
Hotel da Graciosa Santa Cruz da Graciosa
Hotel da Graciosa Hotel Santa Cruz da Graciosa
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel da Graciosa
9,0
Fantàstic
9,2
Neteja
8,6
Ubicació
8,6
Personal i servei
8,8
Respecte al medi ambient
8,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
26 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (set. 2025)
8/10, Bo
JAMIE
16 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JAMIE
Estada de 2 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Francisco
Viatge en família
7 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Francisco
Estada de 4 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Claire
20 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Claire
Estada de 5 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Mario
Viatge en família
15 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mario
Estada de 6 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jorge
10 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jorge
Estada de 3 nits (set. 2023)
4/10, Deficient
Marie
Viatge en grup
12 d’ag. de 2023
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marie
Estada de 6 nits (ag. 2023)
4/10, Deficient
Ruth
28 de jul. de 2023
Què no li ha agradat: Personal i servei
Ruth
Estada de 2 nits (jul. 2023)
8/10, Bo
Pedro, Peabody
9 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Pedro
Estada de 2 nits (març 2023)
10/10, Excel·lent
Adam
13 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Adam
Estada de 3 nits (ag. 2022)
8/10, Bo
Hugo
30 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muito bom
Hugo
Estada de 3 nits (des. 2021)
10/10, Excel·lent
Manuel Miranda R
Viatge en família
14 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sossegado e acolhedor

Manuel Miranda R
Estada de 2 nits (set. 2021)
10/10, Excel·lent
Vitor Manuel C
7 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Viagem em casal
Vitor Manuel C
Estada de 3 nits (juny 2021)
8/10, Bo
Mário
2 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mário
Estada de 3 nits (juny 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
15 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 9 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
30 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
Sonia
5 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Naja
Sonia
Estada de 2 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
31 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
Rui
24 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rui
Estada de 2 nits (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Brian
29 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Brian
Estada de 2 nits (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
George
24 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
George
Estada de 3 nits (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
22 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
22 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Graciosan Business trip
Viatger verificat
Estada de 9 nits (oct. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
27 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada de 3 nits (set. 2018)
10/10, Excel·lent
Bonnie
19 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rooms need a coffee machine
Bonnie
Estada de 3 nits (set. 2018)








