Hotel R9 Sano Fujioka
Hotel a Sano amb aparcament gratuït
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel R9 Sano Fujioka





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Carregar totes les fotos de: Habitació individual, no fumadors

Habitació individual, no fumadors
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Microones
Carregar totes les fotos de: Habitació individual, fumadors

Habitació individual, fumadors
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Microones
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, 1 llit individual gran, no fumadors

Habitació doble, 1 llit individual gran, no fumadors
8,6 sobre 10
Excel·lent
(4 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Un bidet
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Microones
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

615-10 Asanumacho, Sano, Tochigi, 327-0831
Sobre aquest allotjament
Hotel R9 Sano Fujioka
Allotjaments similars

HOTEL R9 The Yard Sanotenjin
HOTEL R9 The Yard Sanotenjin
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Microones
8.8 de 10, Excel·lent, 154 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Preu del servei de neteja: 800 JPY per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
HOTEL R9 FUJIOKA
R9 SANO FUJIOKA
R9 FUJIOKA
HOTEL R9 SANO FUJIOKA Sano
HOTEL R9 SANO FUJIOKA Hotel
HOTEL R9 SANO FUJIOKA Hotel Sano
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel R9 Sano Fujioka
8,6
Excel·lent
8,8
Neteja
8,2
Ubicació
8,4
Personal i servei
8,4
Respecte al medi ambient
8,4
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
28 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (oct. 2025)
6/10, Acceptable
Shogo
Viatge en parella
24 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Shogo
Estada d’1 nit (oct. 2025)
8/10, Bo
Hideyuki
31 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hideyuki
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
CHIHIRO
12 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
CHIHIRO
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
シュウイチ
11 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
シュウイチ
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
2 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
スタッフさんの対応が凄く良い
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Ken
21 de jul. de 2025
Ken
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
20 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
kiyohito
29 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
kiyohito
Estada d’1 nit (juny 2025)
6/10, Acceptable
koushi
Viatge en grup
28 de juny de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
koushi
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Hideyuki
27 de juny de 2025
Hideyuki
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Pascale
Viatge de negocis
25 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Pascale
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
yusuke
Viatge de negocis
21 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
yusuke
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Noah
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Noah
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
yousuke
Viatge de negocis
10 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
yousuke
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
YOHEI
Viatge de negocis
1 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
YOHEI
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
カオリ
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
カオリ
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Yuichiro
21 de maig de 2025
Yuichiro
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Kento
13 de maig de 2025
Kento
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
11 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Miyuri
Viatge en grup, Viatge en família
3 de maig de 2025
Miyuri
Estada d’1 nit (abr. 2025)
4/10, Deficient
DAVID BENEDICT
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
DAVID BENEDICT
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Clean but small room
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Elizabeth, Emo
Viatge en parella
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Elizabeth
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Noriko
15 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Noriko
Estada de 3 nits (abr. 2025)








