Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Le Panoramic Hôtel





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, vistes a la ciutat

Habitació doble, vistes a la ciutat
9,4 sobre 10
Magnífic
(17 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació doble panoràmica

Habitació doble panoràmica
8,0 sobre 10
Molt bo
(13 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Cafetera/tetera
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

113 Rempart des Augustins, Sancerre, 18300
Sobre aquest allotjament
Le Panoramic Hôtel
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.21 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 17 EUR per adult i 8 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 20 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel llit addicional: 25.0 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols o llits addicionals, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Mesos en què la piscina de temporada és oberta: juny-octubre
L'horari de la piscina és el següent: 08:30-21:00.
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Panoramic Hôtel Sancerre
Panoramic Hôtel
Panoramic Sancerre
Le Panoramic Hôtel Hotel
Le Panoramic Hôtel Sancerre
Le Panoramic Hôtel Hotel Sancerre
Preguntes freqüents
Opinions: Le Panoramic Hôtel
Opinions
9,2
Fantàstic
9,6/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família amb nens petits
12 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Duncan
Viatge en grup
1 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Duncan
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Jordy Johannes Petrus
17 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jordy Johannes Petrus
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Jonathan
15 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jonathan
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
David
Viatge en parella
7 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
David
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Marina
7 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions

Marina
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
David
14 de juny de 2025
David
Estada d’1 nit (juny 2025)
6/10, Acceptable
Michael, UCKFIELD
Viatge en parella
6 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
ERIC
1 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ERIC
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
John
16 de maig de 2025
John
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Pattie
Viatge en parella, Viatge en grup
14 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Pattie
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Bo
Viatge en grup
11 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Topphotell i Sancerre
Bo
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Emmanuel
Viatge en grup
7 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Emmanuel
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Philippe
5 de maig de 2025
Philippe
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Brandon
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Brandon
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Douglas
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Douglas
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Anneli
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Anneli
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Philippe
6 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Philippe
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Isabelle
Viatge en família
3 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bon séjour
Isabelle
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Philippe
Viatge de negocis
25 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Philippe
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Lindsay
Viatge de negocis
3 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Lindsay
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Julien
27 de nov. de 2024
Julien
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis, Viatge en grup
13 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wonderful stay and location
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Solène
Viatge de negocis
5 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Solène
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Marilee
Viatge en grup
18 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel with a view in Sancerre
Marilee
Estada d’1 nit (set. 2024)