Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament ibis Irun





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 76 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Habitació
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor
Cortines opaques
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 1 llit doble

Habitació superior, 1 llit doble
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor
Cortines opaques
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, diversos llits

Habitació estàndard, diversos llits
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor
Cortines opaques
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Avenida de Letxumborro, 77, Irun, Gipuzkoa, 20305
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

B&B Hotel Donostia
B&B Hotel Donostia
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Esmorzar disponible
8.6 de 10, Excel·lent, 331 opinions
Preu actual: 67 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 9.50 EUR per adult i 4.75 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 15 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel llit addicional: 20.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament utilitza energia geotèrmica.
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: allsafe (Accor Hotels).
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Les fotografies d'aquesta descripció reflecteixen l'estàndard de la marca i es proporcionen únicament amb finalitat il·lustrativa
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
ibis Hotel Irun
ibis Irun
ibis Irun Hotel
ibis Irun Irun
ibis Irun Hotel
ibis Irun Hotel Irun
Preguntes freqüents
Opinions: ibis Irun
Opinions
8,4
Molt bo
8,8/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
18 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
FERNANDO
14 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
FERNANDO
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Marcos
6 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marcos
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Adelina
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Adelina
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Raphaël
26 de febr. de 2025
Raphaël
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
José Francisco
Viatge de negocis
26 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
José Francisco
Estada de 4 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Manuela
Viatge en família
23 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Manuela
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Isabelle
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Isabelle
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Gerard
8 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Gerard
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Alain
Viatge en parella, Viatge amb animals de companyia
3 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alain
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
André
3 de febr. de 2025
André
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
1 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
30 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
MARIA LOURDES
Viatge de negocis
28 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MARIA LOURDES
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
LEE
Viatge de negocis
27 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
LEE
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Juan Carlos
Viatge de negocis
14 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Juan Carlos
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Mario
11 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mario
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Hélene
9 de gen. de 2025
Hélene
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Mr Robert D
8 de gen. de 2025
Mr Robert D
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Marie
7 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Marie
Estada de 4 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
SYLVIE
5 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SYLVIE
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
4 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Audrey
3 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Audrey
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Filiz
Viatge en família
2 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Filiz
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Ilhame
23 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bon séjour ! Merci
Ilhame
Estada d’1 nit (des. 2024)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Paquets