Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Fleur De Lys





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 56 €
taxes i impostos inclosos
8 de set. - 9 de set.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor
Un cobrellit
Ventilador de sostre
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
9,4 sobre 10
Magnífic
(11 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor
Un cobrellit
Ventilador de sostre
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Banyera d'hidromassatge privada
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor
Un cobrellit
Ventilador de sostre
Cortines opaques
També et pot agradar

Crowne Plaza San Jose La Sabana by IHG
La Sabana
- Piscina
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.8 de 10, Excel·lent, 769 opinions
Preu actual: 126 €
taxes i impostos inclosos
10 de set. - 11 de set.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

13th street between 2nd and 6th avenue, One block from the National Museum, San José, San Jose, 10736-1000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Cultura Plaza
Hotel Cultura Plaza
- Wifi gratuïta
- Servei de neteja
- Servei de recepció obert les 24 hores
8.6 de 10, Excel·lent, 409 opinions
Preu actual: 62 €
taxes i impostos inclosos
12 de set. - 13 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 35 USD per vehicle només l'anada.
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 14 USD per dia.
- Dipòsit pels animals de companyia: 75 USD per estada.
- Càrrec per animals de companyia: 25.00 USD per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
L’allotjament també es coneix com a
Fleur De Lys San Jose
Hotel Fleur De Lys
Hotel Fleur De Lys San Jose
Hotel Fleur Lys San Jose
Hotel Fleur Lys
Fleur Lys San Jose
Hotel Fleur De Lys Costa Rica/San Jose
Hotel Fleur De Lys Hotel
Hotel Fleur De Lys San José
Hotel Fleur De Lys Hotel San José
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Fleur De Lys
Opinions
8,4
Molt bo
9,0/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
6 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Estada d’1 nit (ag. 2025)
2/10, Horrible
Rogelio Tinajera
9 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rogelio Tinajera
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Justin
Viatge en parella
21 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Justin
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
francisco javier moreno de la
13 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
francisco javier moreno de la
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
11 de maig de 2025
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Jennifer
Viatge en família
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jennifer
Estada de 2 nits (abr. 2025)
2/10, Horrible
Kandis
27 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kandis
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good place
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Karen
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Karen
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Yvette
Viatge en família
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
hotel propre et confortable
Yvette
Estada d’1 nit (abr. 2025)
4/10, Deficient
Richard
19 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Richard
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Louisa
15 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Louisa
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Louisa
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Overall happy
Louisa
Estada de 2 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Sara
9 d’abr. de 2025
Sara
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Peter Charles
2 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kleines feines Hotel
Peter Charles
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Julien
1 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hôtel top bon rapport qualité/prix
Julien
Estada d’1 nit (març 2025)
4/10, Deficient
Angelica Mabel
30 de març de 2025
Angelica Mabel
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Juan
Viatge en parella
28 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Juan
Estada de 2 nits (març 2025)
2/10, Horrible
Maria
Viatge en parella
28 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Maria
Estada de 2 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Samuel
23 de març de 2025
Samuel
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Sharon
22 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice stay
Sharon
Estada d’1 nit (març 2025)
4/10, Deficient
Rayza
15 de març de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rayza
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Mihoub
13 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mihoub
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Adrián Guillermo
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Adrián Guillermo
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Kerrilyn
26 de febr. de 2025
Kerrilyn
Estada d’1 nit (febr. 2025)