Nuestras Raices - Hotel Museo Restaurante
Hotel a Sant Cristòfol de les Cases amb servei de recepció les 24 hores i restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Nuestras Raices - Hotel Museo Restaurante





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort

Habitació doble Comfort
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació triple Comfort

Habitació triple Comfort
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple Comfort

Habitació quàdruple Comfort
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Per cable
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Diego de Mazariegos 43, Barrio de la Merced, San Cristóbal de las Casas, CHIS, 29240
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Mukul Na
Hotel Mukul Na
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Bar
9.0 de 10, Fantàstic, 131 opinions
Preu actual: 31 €
taxes i impostos inclosos
23 de juny - 24 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: entre 110.20 i 150.80 MXN per adult, i entre 110.20 i 150.80 MXN per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 1102 MXN per vehicle (només l'anada, 4 persones com a màxim).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Nuestras Raices-Hotel Museo Restaurante Hotel
Nuestras Raices Hotel Museo Restaurante
Nuestras Raices-Hotel Museo Restaurante Hotel
Nuestras Raices Hotel Museo Restaurante
Hotel Nuestras Raices-Hotel Museo Restaurante
Nuestras Raices - Hotel Museo Restaurante Hotel
Preguntes freqüents
Opinions: Nuestras Raices - Hotel Museo Restaurante
Opinions
8,6
Excel·lent
9,2/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Edgar
27 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Edgar
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Eduardo
30 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eduardo
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Guadalupe
27 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Guadalupe
Estada d’1 nit (ag. 2024)
6/10, Acceptable
Patricia
Viatge en família
26 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Patricia
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Mauricio
Viatge en grup
9 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mauricio
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
yasmin
6 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
yasmin
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Adriana Rubi
Viatge en parella
26 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Adriana Rubi
Estada de 4 nits (maig 2024)
8/10, Bo
Luis Abraham
Viatge en parella
19 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Luis Abraham
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
PERLA EDITH
14 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
PERLA EDITH
Estada de 4 nits (maig 2024)
8/10, Bo
NANCY
11 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
NANCY
Estada de 8 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Fabian
20 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Fabian
Estada de 2 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Yamil Santiago
21 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yamil Santiago
Estada de 2 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Claudia
Viatge en parella
23 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Claudia
10/10, Excel·lent
Rogelio, Newbury Park
Viatge en família
28 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rogelio
4/10, Deficient
Marielba
Viatge en família
22 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Marielba
Estada d’1 nit (nov. 2021)
10/10, Excel·lent
Hever
2 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hever
Estada de 2 nits (oct. 2021)
8/10, Bo
Itzel Amairani
Viatge en família
12 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Atención y comida excelentes
Itzel Amairani
Estada de 3 nits (oct. 2021)
8/10, Bo
Amalia
Viatge en grup, Viatge en família
18 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Amalia
Estada d’1 nit (juny 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
9 de maig de 2021
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2021)
10/10, Excel·lent
Hektorin
Viatge de negocis
1 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente opción
Hektorin
Estada d’1 nit (març 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
10 de febr. de 2020
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
9 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Rodrigo
Viatge en família
4 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rodrigo
Estada de 3 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Tomás
Viatge en família
21 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Magnifico hotel pero desatento check in
Tomás
Estada de 2 nits (gen. 2020)