Quillén Hotel & Spa
Hotel amb esmorzar gratuït i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Centre Cívic Bariloche
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Quillén Hotel & Spa





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
El més destacat
Bressols (gratis)
Televisor de plasma
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Un assecador de cabells
Banyera d'hidromassatge
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, vistes al llac

Habitació doble estàndard, vistes al llac
El més destacat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de plasma
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Bressols (gratis)
Televisor de plasma
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble econòmica

Habitació doble econòmica
El més destacat
Televisor de plasma
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior, vistes al llac

Habitació doble superior, vistes al llac
El més destacat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de plasma
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

San Martin 440, San Carlos de Bariloche, Rio Negro, 8400
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Luna Llena Dina Huapi
Luna Llena Dina Huapi
- Piscina
- Cuina
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
9.0 de 10, Fantàstic, 13 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'impost nacional de l'Argentina sobre el valor afegit (21 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que facin el pagament amb una targeta estrangera o mitjançant transferència bancària i presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts d'abonar l'impost sobre el valor afegit (21 %).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel llit addicional: 25 USD per estada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
L’allotjament també es coneix com a
Quillén Hotel Bariloche
Quillén Hotel
Quillén Bariloche
Quillén Hotel Spa
Urbana Suites Studios
Quillén Hotel & Spa Hotel
Quillén Hotel & Spa San Carlos de Bariloche
Quillén Hotel & Spa Hotel San Carlos de Bariloche
Preguntes freqüents
Opinions: Quillén Hotel & Spa
Opinions
7,8
Bo
9,0/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
24 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (oct. 2017)
8/10, Bo
Marcos
8 de jul. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel Bom
Marcos
Estada de 4 nits (juny 2017)
8/10, Bo
Fernando
30 d’abr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Cómodo por ubicación y bueno en general.
Fernando
8/10, Bo
Hector, ing Maschwitz Bs As Argentina
29 d’abr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hermoso hotel
Hector
8/10, Bo
virginia
29 de març de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
virginia
6/10, Acceptable
Viatger verificat
28 de març de 2017
Què li ha agradat: Neteja
Buena ubicacion y moderno
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Margarita Margoth
22 de març de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel muy cómodo, limpio y buen servicio.
Margarita Margoth
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
17 de març de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muy lindo hotel, céntrico.
Viatger verificat
8/10, Bo
natalua, buenos aires, argentina
7 de març de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muy lindo aunque un poquitito anticuado
natalua
8/10, Bo
Yael, ISRAEL
18 d’oct. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yael
6/10, Acceptable
Livia, Maceio
2 de set. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bom custo beneficio
Livia
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
1 de set. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bariloche en Invierno
Viatger verificat
8/10, Bo
Sergio, São Paulo
12 de juny de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel bem localizado mas precisa algumas melhoias
Sergio
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
11 de juny de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
6/10, Acceptable
Renato, Rio de Janeiro
18 d’abr. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Muito boa localização, custo x beneficio, serviço
Renato
8/10, Bo
Viatger verificat
10 de febr. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Acorde al precio. Muy buena ubicación.
Viatger verificat
6/10, Acceptable
lucho, comodoro rivadavia
8 de febr. de 2016
solo una noche
lucho
4/10, Deficient
Bruno Donato, RIO DE JANEIRO
12 de gen. de 2016
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
UM QUARTO FORNO!
Bruno Donato
8/10, Bo
Viatger verificat
10 de gen. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Small but comfortable
Viatger verificat
2/10, Horrible
Kylie
8 de gen. de 2016
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Kylie
8/10, Bo
Guilherme F.
7 de gen. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Guilherme F.
4/10, Deficient
Viatger verificat
6 de gen. de 2016
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
muitas restrições
Viatger verificat
8/10, Bo
Viatger verificat
6 de gen. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice hotel!
Viatger verificat
8/10, Bo
Thomas
17 de des. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thomas
8/10, Bo
Thomas
15 de des. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Thomas
Últimes tendències a Expedia
Hotels