Sol Caribe San Andres - All Inclusive
Allotjament amb tot inclòs amb 4 restaurants i esmorzar gratuït
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Sol Caribe San Andres - All Inclusive





Opinions
7,0 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Mininevera
Televisor de plasma
Cortines opaques
Bany privat
Minibar
Servei de neteja diari
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard, 3 llits individuals

Habitació triple estàndard, 3 llits individuals
El més destacat
Aire condicionat
Mininevera
Televisor de plasma
Cortines opaques
Bany privat
Minibar
Caixa forta
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard

Habitació individual estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Mininevera
Televisor de plasma
Cortines opaques
Bany privat
Minibar
Caixa forta
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Double Room Standard

Double Room Standard
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Avenida Colon 2-77, San Andrés, San Andres y Providencia, 880001
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Grand Sirenis San Andres
Grand Sirenis San Andres
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Tot inclòs
- Piscina infantil
9.0 de 10, Fantàstic, 58 opinions
Preu actual: 298 €
14 de jul. - 15 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 40000 COP per persona l'anada i la tornada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
És possible que l'allotjament sol·liciti els documents següents a les persones que viatgin amb menors: pot ser que els pares que visitin Colòmbia amb fills de menys de 18 anys hagin de presentar el certificat de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia (o bé el passaport si no són ciutadans de Colòmbia) en fer l'entrada. Als familiars o tutors legals que viatgin a Colòmbia amb un menor se'ls pot demanar una autorització de viatge compulsada i signada pels dos progenitors i una fotocòpia dels documents d'identitat dels pares. Si el menor viatja acompanyat només per un dels progenitors, és possible que aquest progenitor hagi de presentar una autorització compulsada i signada per l'altre progenitor. Es recomana que les persones que viatgin amb menors es posin en contacte amb un consolat colombià per avançat per rebre més informació.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
All Inclusive San Andres
Caribe San Andres
Caribe Sol San Andres
San Andres All Inclusive
San Andres Caribe
San Andres Sol Caribe
Sol Caribe All Inclusive
Sol Caribe San Andres
Sol Caribe San Andres All Inclusive
Sol San Andres
Sol Caribe
Sol Caribe San Andres All Inclusive All-inclusive property
Sol Caribe All Inclusive All-inclusive property
Sol Caribe San Andres All Inclusive
Sol Caribe San Andres - All Inclusive San Andrés
Sol Caribe San Andres - All Inclusive All-inclusive property
Preguntes freqüents
Opinions: Sol Caribe San Andres - All Inclusive
Opinions
7,0
Bo
7,2/10
Neteja
7,2/10
Personal i servei
6,4/10
Comoditats
6,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
27 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Jose
14 de març de 2025
Jose
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Elsa
28 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Elsa
Estada de 6 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Katherine
17 de gen. de 2025
Katherine
Estada de 3 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
John
9 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
John
Estada de 6 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Josue
15 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Josue
Estada de 4 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Victor
24 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Victor
Estada de 3 nits (ag. 2024)
6/10, Acceptable
ana
Viatge en grup
16 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ana
Estada de 5 nits (oct. 2024)
2/10, Horrible
Lennis Yesenia
Viatge en família
8 de jul. de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Lennis Yesenia
Estada de 3 nits (juny 2024)
2/10, Horrible
Martin, Larose
Viatge en parella
7 de jul. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Martin
Estada de 6 nits (juny 2024)
4/10, Deficient
Diana Katherine Muños
1 de jul. de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Diana Katherine Muños
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
Jerry Todd
29 de febr. de 2024
Jerry Todd
Estada de 3 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Nelson
15 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nelson
Estada de 3 nits (des. 2023)
6/10, Acceptable
Lidia
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
8 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lidia
Estada de 2 nits (ag. 2023)
8/10, Bo
Luis Alberto
19 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Luis Alberto
Estada de 3 nits (març 2023)
4/10, Deficient
JIMMY
Viatge en grup
6 d’abr. de 2023
JIMMY
Estada de 2 nits (abr. 2023)
6/10, Acceptable
Jairo
4 de març de 2023
Jairo
Estada de 3 nits (febr. 2023)
8/10, Bo
HARRY
Viatge en parella
26 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
HARRY
Estada de 4 nits (gen. 2023)
6/10, Acceptable
Jose Daniel, oakville
Viatge en parella
21 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Jose Daniel
Estada de 4 nits (nov. 2022)
2/10, Horrible
RADJENS
22 d’ag. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
RADJENS
Estada de 7 nits (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Ana Maria Machado
29 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ana Maria Machado
Estada de 5 nits (juny 2022)
10/10, Excel·lent
DIANA CECILIA
Viatge en grup
1 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
DIANA CECILIA
Estada de 3 nits (maig 2022)
2/10, Horrible
Nam
24 de maig de 2022
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
No regresaré !
Nam
Estada de 2 nits (maig 2022)
2/10, Horrible
Harry
Viatge en família
22 de maig de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Harry
Estada de 3 nits (maig 2022)
4/10, Deficient
Pamela Yumiko Uchima Ohta de
28 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Pamela Yumiko Uchima Ohta de
Estada de 3 nits (febr. 2022)