Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Kosh Havuz Boutiqe Hotel





Opinions
10 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació triple familiar

Habitació triple familiar
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Llits addicionals (gratis)
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe

Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Calefacció
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

40 Kosh Havuz, Samarkand, Samarkand, 140101
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hilton Samarkand Regency
Hilton Samarkand Regency
- Piscina
- Spa
- S’admeten animals
- Piscina infantil
9.6 de 10, Excepcional, 15 opinions
Preu actual: 59 €
taxes i impostos inclosos
1 de jul. - 2 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 3 USD per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 16 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Informació addicional
Si necesitas un visado para entrar en el país, el establecimiento puede proporcionarte asistencia facilitándote los documentos necesarios para obtenerlo. Para obtener más información, ponte en contacto con el establecimiento a través de los datos que figuran en la confirmación de la reserva. El establecimiento puede cobrar un suplemento por este servicio, incluso si al final cancelas la reserva. Todas las gestiones se realizan únicamente entre el establecimiento y el cliente.
Els pagaments que es facin a l'hotel, independentment de si es realitzen en efectiu o no, s'han d'efectuar en USD o EUR, la moneda que accepti l'allotjament
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Kosh Havuz Boutiqe Hotel Hotel
Kosh Havuz Boutiqe Hotel Samarkand
Kosh Havuz Boutiqe Hotel Hotel Samarkand
Preguntes freqüents
Opinions: Kosh Havuz Boutiqe Hotel
Opinions
10
Magnífic
10/10
Neteja
10/10
Personal i servei
9,6/10
Comoditats
9,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
6 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
JURI
Viatge en grup
30 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
JURI
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Philip, INDIALANTIC
18 de març de 2025
Philip
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
YUNA
5 de gen. de 2025
YUNA
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Nana
5 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nana
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Bryan
20 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bryan
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Natsumi
Viatge en família
3 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Natsumi
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
zdravka, new york
Viatge en parella
2 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
zdravka
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Kevin
28 de nov. de 2024
Kevin
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Alexander
27 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Alexander
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Harold, Tulsa
Viatge en grup
28 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Harold
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Benjamin
24 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Det bästa hotellet på länge - top kvalité
Benjamin
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Hajime
12 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hajime
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Tatsuhiko
Viatge en família
23 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tatsuhiko
Estada de 3 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Eiji
21 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Eiji
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Gonzalo, Mexico City
31 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gonzalo
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
NEUS
6 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
NEUS
Estada de 3 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
5 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
KEIKO
30 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
KEIKO
Estada de 3 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Hashem
20 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hashem
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Alina
Viatge de negocis
14 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Alina
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Aqeelah
Viatge en parella
5 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Aqeelah
Estada de 3 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Edna
5 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dynamic Samarkand Location
Edna
Estada de 2 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Lisa
Viatge en grup
8 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lisa
Estada de 3 nits (juny 2024)
8/10, Bo
Andrei
Viatge en família
2 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Andrei
Estada d’1 nit (maig 2024)