Hotel Billuri Sitora
Hotel amb esmorzar gratuït i a prop de l'atractiu següent: Afrasiab
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Billuri Sitora





Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble per a ús individual estàndard

Habitació doble per a ús individual estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Dormitoris
Un cobrellit
Roba de llit d'alta qualitat
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Dormitoris
Un cobrellit
Roba de llit d'alta qualitat
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Dormitoris
Un cobrellit
Roba de llit d'alta qualitat
Capçal de dutxa tipus cascada
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Khavasi Street 5, Samarkand, Samarkand Region, 140120
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Ardani HOTEL
Ardani HOTEL
- Esmorzar inclòs
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
Preu actual: 53 €
taxes i impostos inclosos
16 d’ag. - 17 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 41200.00 UZS per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 16 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 220000 UZS per vehicle (només l'anada, 4 persones com a màxim).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Si necesitas un visado para entrar en el país, el establecimiento puede proporcionarte asistencia facilitándote los documentos necesarios para obtenerlo. Para obtener más información, ponte en contacto con el establecimiento a través de los datos que figuran en la confirmación de la reserva. El establecimiento puede cobrar un suplemento por este servicio, incluso si al final cancelas la reserva. Todas las gestiones se realizan únicamente entre el establecimiento y el cliente.
Els pagaments que es facin a l'hotel, independentment de si es realitzen en efectiu o no, s'han d'efectuar en USD o EUR, la moneda que accepti l'allotjament
Mesos en què la piscina de temporada és oberta: juny-agost
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Billuri Sitora Hotel
Hotel Billuri Sitora Samarkand
Hotel Billuri Sitora Hotel Samarkand
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Billuri Sitora
Opinions
9,6
Magnífic
9,8/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
9,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ted
25 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
One off a kind
Ted
Estada de 2 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Elena
6 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Comfortable hotel with environmental potential
Elena
Estada de 3 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
SUNGViN
16 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
추천
SUNGViN
Estada de 3 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Kong nam
14 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kong nam
Estada de 2 nits (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
julian
26 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent
julian
Estada de 2 nits (juny 2023)
8/10, Bo
Susan, Beckenham
Viatge en parella
5 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Susan
Estada de 3 nits (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Rodrigo Otavio
3 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rodrigo Otavio
Estada de 3 nits (març 2023)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
19 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2022)
8/10, Bo
Momtaz
Viatge en família
15 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Momtaz
Estada de 2 nits (nov. 2022)
8/10, Bo
Taerin
18 d’oct. de 2022
Taerin
Estada de 3 nits (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
shahin
4 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
shahin
Estada de 2 nits (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Feruz
Viatge en parella, Viatge de negocis
30 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Feruz
Estada de 5 nits (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Shelley, a
12 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Shelley
Estada d’1 nit (set. 2022)
10/10, Excel·lent
samandar
Viatge de negocis, Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
31 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
samandar
Estada d’1 nit (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Lhoussain
12 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lhoussain
Estada de 4 nits (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
INESSA
8 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Семейный отель
INESSA
Estada de 3 nits (des. 2021)
10/10, Excel·lent
Kevin
15 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great hotel
Kevin
Estada de 3 nits (nov. 2021)