Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hilton Garden Inn Samarkand





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 118 €
taxes i impostos inclosos
18 d’oct. - 19 d’oct.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació, 1 llit de matrimoni gran

Habitació, 1 llit de matrimoni gran
9,6 sobre 10
Magnífic
(5 opinions)
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor intel·ligent
Roba de llit hipoal·lergògena
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, 2 llits individuals

Habitació amb dos llits individuals, 2 llits individuals
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor intel·ligent
Roba de llit hipoal·lergògena
Carregar totes les fotos de: Suite, 1 dormitori

Suite, 1 dormitori
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor intel·ligent
Roba de llit hipoal·lergògena
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar, 1 llit de matrimoni gran, habitacions connectades

Habitació familiar, 1 llit de matrimoni gran, habitacions connectades
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor intel·ligent
Roba de llit hipoal·lergògena
Carregar totes les fotos de: Habitació, 1 llit de matrimoni gran, accessible

Habitació, 1 llit de matrimoni gran, accessible
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor intel·ligent
Roba de llit hipoal·lergògena
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran

Habitació Deluxe, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor intel·ligent
Roba de llit hipoal·lergògena
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Dagbed 2, Samarkand, Samarkand
Sobre aquest allotjament
Hilton Garden Inn Samarkand
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 61800.00 UZS per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 16 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 165000 UZS per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel llit addicional: 300000 UZS per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
S'inclouen les següents opcions de pagament amb el mòbil: Google Pay i Apple Pay.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: CleanStay (Hilton).
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Si necesitas un visado para entrar en el país, el establecimiento puede proporcionarte asistencia facilitándote los documentos necesarios para obtenerlo. Para obtener más información, ponte en contacto con el establecimiento a través de los datos que figuran en la confirmación de la reserva. El establecimiento puede cobrar un suplemento por este servicio, incluso si al final cancelas la reserva. Todas las gestiones se realizan únicamente entre el establecimiento y el cliente.
Els pagaments que es facin a l'hotel, independentment de si es realitzen en efectiu o no, s'han d'efectuar en USD o EUR, la moneda que accepti l'allotjament
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Es prohibeix l'entrada a l'spa als menors de 18 anys sense la supervisió d'un adult
L’allotjament també es coneix com a
Hilton Samarkand Samarkand
Hilton Garden Inn Samarkand Hotel
Hilton Garden Inn Samarkand Samarkand
Hilton Garden Inn Samarkand Hotel Samarkand
Preguntes freqüents
Opinions: Hilton Garden Inn Samarkand
Opinions
8,4
Molt bo
9,6/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
12 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Helena
23 d’ag. de 2025
Helena
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Paul
4 d’ag. de 2025
Paul
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Sacha
Viatge de negocis
13 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sacha
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Makoto
4 de juny de 2025
Makoto
Estada de 4 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Farzad
5 de maig de 2025
Farzad
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
AKIRA
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
AKIRA
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
namyeol
3 de febr. de 2025
namyeol
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
M
Viatge en grup
2 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
M
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
JUNSEUNG
15 de set. de 2024
JUNSEUNG
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Tasneem
Viatge en família
14 de set. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tasneem
Estada de 3 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
TSZ HUEN
Viatge en família
28 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
TSZ HUEN
Estada de 3 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
June
Viatge en família
24 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
June
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Nasier
Viatge en família
24 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nasier
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Insin
Viatge de negocis
18 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
쾌적한 호텔
Insin
Estada d’1 nit (jul. 2024)
2/10, Horrible
Alena
Viatge en família
25 de juny de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats
Alena
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Tennyson
18 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tennyson
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
MEHMET
Viatge en família
6 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
it was a very nice stay
MEHMET
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
BYUNG IL
13 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
BYUNG IL
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Sayaka
Viatge en grup
4 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sayaka
Estada de 2 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Anirvan
Viatge en parella
11 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anirvan
Estada de 3 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Sachin
10 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sachin
Estada de 2 nits (abr. 2024)
4/10, Deficient
Dominik
Viatge en família
6 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
Dominik
Estada de 3 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Maria del Mar
10 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Maria del Mar
Estada de 2 nits (març 2024)
8/10, Bo
daniele
Viatge en família
5 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
daniele
Estada de 3 nits (febr. 2024)