Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Pituba Praiamar Hotel





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 46 €
taxes i impostos inclosos
19 de juny - 20 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble executiva

Habitació doble executiva
El més destacat
Sala d'estar
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Cortines opaques
Dormitoris
Un assecador de cabells
Minibar
Televisió digital
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals executiva

Habitació amb dos llits individuals executiva
El més destacat
Sala d'estar
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Cortines opaques
Dormitoris
Un assecador de cabells
Minibar
Televisió digital
Carregar totes les fotos de: Habitació triple executiva

Habitació triple executiva
El més destacat
Sala d'estar
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Cortines opaques
Dormitoris
Un assecador de cabells
Minibar
Televisió digital
Carregar totes les fotos de: Suite presidencial, accessible, vistes al mar

Suite presidencial, accessible, vistes al mar
El més destacat
Pati hawaià moblat
Menjador independent
Sala d'estar
Banyera d'hidromassatge privada (coberta)
Aire condicionat
Televisor intel·ligent
Dormitori independent
Cortines opaques
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

R. Sergipe 102, Pituba, Salvador, BA, 41830-040
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 100.00 BRL.
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 100.00 BRL.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
PITUBA PRAIA MAR HOTEL
Pituba Praiamar Hotel Hotel
Pituba Praiamar Hotel Salvador
Pituba Praiamar Hotel Hotel Salvador
Preguntes freqüents
Opinions: Pituba Praiamar Hotel
Opinions
9,0
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
9,2/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
15 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Carlos Eduardo
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Carlos Eduardo
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Jessika
Viatge en parella, Viatge en família
3 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jessika
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Waleska
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Waleska
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
Elimar
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel confortável, instalações boas.
Elimar
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Juracy
15 de març de 2025
Juracy
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Ariadne
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ariadne
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
ODEJONNES
Viatge de negocis
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ODEJONNES
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Joao
13 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Joao
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Aline Alana
Viatge de negocis
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ótima estadia
Aline Alana
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Genedite
11 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tudo perfeito !
Genedite
Estada de 5 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
TH
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
TH
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Vania
Viatge en família
7 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Vania
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
6 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Jackson
Viatge de negocis
26 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jackson
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Fabricia
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fabricia
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Mirella
22 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Melhor do que esperava
Mirella
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Vanderley
22 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ótimo lugar
Vanderley
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
21 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Paulo
18 de febr. de 2025
Paulo
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Edy
Viatge en família
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Edy
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Adriana
Viatge en família
12 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Adriana
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Edy
11 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Edy
Estada d’1 nit (febr. 2025)
4/10, Deficient
Fabio Soares
10 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
a desejar
Fabio Soares
Estada de 3 nits (febr. 2025)