Las Moras Hotel
Hotel a Villa San Lorenzo amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Las Moras Hotel





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble clàssica

Habitació doble clàssica
El més destacat
Aire condicionat
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Banyera profunda
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple superior

Habitació quàdruple superior
El més destacat
Aire condicionat
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Banyera profunda
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
El més destacat
Aire condicionat
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Banyera profunda
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació triple superior

Habitació triple superior
El més destacat
Aire condicionat
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Banyera profunda
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

J. C. Davalos 725, Villa San Lorenzo, Salta, 4401
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Selva Montana
Hotel Selva Montana
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.4 de 10, Excepcional, 54 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'impost nacional de l'Argentina sobre el valor afegit (21 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que facin el pagament amb una targeta estrangera o mitjançant transferència bancària i presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts d'abonar l'impost sobre el valor afegit (21 %).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- L'ús de llits addicionals té un recàrrec.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
Las Moras Hotel Villa San Lorenzo
Las Moras Hotel
Las Moras Villa San Lorenzo
Las Moras
Las Moras Hotel Hotel
Las Moras Hotel Villa San Lorenzo
Las Moras Hotel Hotel Villa San Lorenzo
Preguntes freqüents
Opinions: Las Moras Hotel
Opinions
9,4
Magnífic
9,4/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
9,4/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en família
20 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 4 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Jacques
19 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jacques
Estada de 2 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
28 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
26 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Bettina
25 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bettina
Estada d’1 nit (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
24 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
24 de set. de 2019
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Barbara Daniela
23 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hermoso hotel!!
Barbara Daniela
Estada de 4 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
15 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
15 de set. de 2019
Viatger verificat
Estada de 3 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella, Viatge de negocis
27 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
27 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Gustavo
3 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente
Gustavo
Estada de 2 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Cecilia
26 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A recommander
Cecilia
Estada de 4 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Murilo
22 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Murilo
Estada de 4 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
Cintia Marisa
15 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lindo hotel
Cintia Marisa
Estada de 2 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Nicolas Washington Robert
11 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muy buena la atención
Nicolas Washington Robert
Estada de 2 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
LUIS ADERICO
29 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
LUIS ADERICO
Estada de 2 nits (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Tomas
3 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Agradable estadía
Tomas
Estada de 4 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
Veronique
25 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Magnifique
Veronique
Estada d’1 nit (març 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
15 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muy bueno
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
roux
14 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
roux
Estada de 3 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
11 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 7 nits (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
Marcos Vinicius
24 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ótimo custo e beneficio
Marcos Vinicius
Estada d’1 nit (set. 2018)
6/10, Acceptable
Johanna
22 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja
Johanna
Estada d’1 nit (set. 2018)