Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Ghala Hotel





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble prèmium

Habitació doble prèmium
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Un assecador de cabells
Bany privat
Un bidet
Minibar
Habitació individual prèmium
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Un assecador de cabells
Bany privat
Un bidet
Minibar
Habitació quàdruple prèmium
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Un assecador de cabells
Bany privat
Un bidet
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació triple prèmium

Habitació triple prèmium
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Un assecador de cabells
Bany privat
Un bidet
Minibar
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Lerma 184, Salta, Salta, 4400
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Marilian
Hotel Marilian
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
7.8 de 10, Bé, 53 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'impost nacional de l'Argentina sobre el valor afegit (21 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que facin el pagament amb una targeta estrangera o mitjançant transferència bancària i presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts d'abonar l'impost sobre el valor afegit (21 %).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Ghala
Ghala Hotel
Ghala Hotel Salta
Ghala Salta
Hotel Ghala Salta
Hotel Ghala
Hotel Ghala
Ghala Hotel Hotel
Ghala Hotel Salta
Ghala Hotel Hotel Salta
Preguntes freqüents
Opinions: Ghala Hotel
Opinions
8,2
Molt bo
8,6/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
24 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
17 de nov. de 2019
Viatger verificat
Estada de 5 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
22 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2019)
6/10, Acceptable
ニッシー, 東京
22 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
安価に泊まるのには便利
ニッシー
Estada de 3 nits (des. 2017)
6/10, Acceptable
Dudby
9 de gen. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Dudby
Estada de 2 nits (des. 2017)
10/10, Excel·lent
Nilda
19 de des. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nilda
Estada d’1 nit (des. 2017)
6/10, Acceptable
georgios
29 de des. de 2016
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Not as expected
georgios
6/10, Acceptable
Viatger verificat
1 de des. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
6/10, Acceptable
Ricardo
2 de nov. de 2016
Què li ha agradat: Neteja
Hotel pasable
Ricardo
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
22 de set. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
lindo cerca del centro
Viatger verificat
8/10, Bo
Mariana
7 de set. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mariana
8/10, Bo
Hector, Belén de Escobar
29 de juny de 2016
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Buen lugar
Hector
10/10, Excel·lent
Alex, Austria
23 de febr. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Alex
10/10, Excel·lent
Mzp, Jyllinge
12 de febr. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Enestående
Mzp
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
9 de des. de 2013
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
muy bueno
Viatger verificat
8/10, Bo
Rodolfo
5 de març de 2013
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Muy buena relacion precio calidad
Rodolfo
8/10, Bo
Oliveira, Sao Paulo. Brasil
13 de nov. de 2012
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Very good Hotel
Oliveira
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
1 de set. de 2011
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
B
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
5 de juny de 2011
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
8/10, Bo
Christina, Germany
12 d’abr. de 2010
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
good hotel
Christina
8/10, Bo
Fabian, Switzerland
2 de gen. de 2010
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació