Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions
Activitats
Piscina a l'aire lliure
Per a famílies
Piscina a l'aire lliure
Polítiques
Nens i llits addicionals
En aquest allotjament s'admeten nens
Informació important
Informació indispensable
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
L’allotjament també es coneix com a
Pontao Hotel
Ouril Hotel Pontao Sal
Ouril Hotel Pontao Hotel
Ouril Hotel Pontao Hotel Sal
Preguntes freqüents
Ouril Hotel Pontao té piscina?
Sí, aquest allotjament té una piscina a l'aire lliure.
Quant costa aparcar a Ouril Hotel Pontao?
L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.
On es troba Ouril Hotel Pontao?
Aquest hotel es troba a Sal i a menys de 10 min a peu de les atraccions següents: Església Natzarena, Moll de Santa Maria i Platja de Santa Maria. Plaça del Poble de Santa Maria i Mercat Municipal de Santa Maria també són a menys de 15 min.
Opinions: Ouril Hotel Pontao
Opinions
7,6
Bo
Totes les opinions provenen d’experiències reals de clients. Només els clients que han reservat una estada amb nosaltres poden enviar opinions. Verifiquem les opinions d’acord amb les nostres directrius i les publiquem totes, tant si són positives com negatives.Més informacióS’obre en una finestra nova
Puntuació 10: Excel·lent. 1 de 8 opinions
10-Excel·lent
1
Puntuació 8: Bo. 6 de 8 opinions
8-Bo
6
Puntuació 6: Acceptable. 0 de 8 opinions
6-Acceptable
0
Puntuació 4: Deficient. 0 de 8 opinions
4-Deficient
0
Puntuació 2: Horrible. 1 de 8 opinions
2-Horrible
1
8,8/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
7,4/10
Comoditats
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
8/10, Bo
catherine
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hotel idéalement placé. Plages et commerces facilement accessibles à pieds. Chambre très propre, bonne literie et peu bruyante malgré le côté rue.
Le personnel est discret mais très agréable et serviable. Je recommande vivement.
catherine
Estada de 7 nits (març 2025)
2/10, Horrible
Markus
21 de març de 2025
Markus
Estada de 9 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Marie
3 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Unfortunately no hot water for six days, which was very annoying , nice poolarea.
Marie
Estada de 7 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Michael
22 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
This is an older property close to Santa Maria. It’s affordable, the breakfast is very good, and the staff is very friendly.
Michael
Estada de 7 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Patricia
20 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Patricia
Estada de 9 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Nicklas
Viatge en família
2 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Prisvärt boende i Sal, rent, bra mat och trevlig personal. Rekomenderas varmat.
Nicklas
Estada de 15 nits (juny 2024)
8/10, Bo
Peter
23 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Great location. Pool fabulous. Room very clean.
Down side 3euros per night for safe key?
Peter
Estada de 14 nits (abr. 2024)
8/10, Bo
Delphine
Viatge en parella
26 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Emplacement idéal pour sortir et se balader dans la ville et pour la plage très proche à pied. Personnel sympathique, même si parlaient peu français faisaient des efforts et avons toujours réussi à se comprendre.
Bémol, la plomberie, eau ne coule pas toujours bien et peu d' espace autour de la piscine ou les transats sont réservés dès le matin mais cela n' est pas du fait de l' hôtel mais des clients ☺️
Suggestion : mettre en avant les cartes bar et restaurant qui sont mal exploités