Hôtel La Roselière
Hotel que admet animals de companyia a Saint-Quentin-Fallavier amb aparcament gratuït i connexió amb un centre comercial
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hôtel La Roselière





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 97 €
taxes i impostos inclosos
4 de jul. - 5 de jul.
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble per a ús individual

Habitació doble per a ús individual
8,0 sobre 10
Molt bo
(4 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

20 boucle de la ramée, ZAC de Chesnes Ouest, Saint-Quentin-Fallavier, 38070
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Kyriad Lyon Est – Saint Quentin Fallavier
Kyriad Lyon Est – Saint Quentin Fallavier
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
8.2 de 10, Molt bé, 177 opinions
Preu actual: 62 €
taxes i impostos inclosos
4 de jul. - 5 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.10 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 13.00 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 35.00 EUR per vehicle l'anada i la tornada.
- Càrrec per animals de companyia: 10 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per l'ús del bressol: 10.0 EUR per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 10.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols o llits addicionals, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Mesos en què la piscina de temporada és oberta: juny-setembre
L'horari de la piscina és el següent: 09:00-21:00.
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Hôtel Roselière Saint-Quentin-Fallavier
Hôtel Roselière
Roselière Saint-Quentin-Fallavier
Hôtel La Roselière Hotel
Hôtel La Roselière Saint-Quentin-Fallavier
Hôtel La Roselière Hotel Saint-Quentin-Fallavier
Preguntes freqüents
Opinions: Hôtel La Roselière
Opinions
8,4
Molt bo
8,2/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
19 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Laurent
Viatge de negocis
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Laurent
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Roselyne
Viatge en família
1 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Roselyne
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Frederic
Viatge en família
15 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Frederic
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Ankit
7 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ankit
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
David
20 de gen. de 2025
David
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
HERVE
Viatge de negocis
6 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
HERVE
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Mikaël
Viatge de negocis
4 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mikaël
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Bruno
Viatge de negocis
27 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bruno
Estada de 3 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Jonathan
Viatge de negocis
13 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jonathan
Estada de 5 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Edgar
3 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Edgar
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Gaël
Viatge de negocis
26 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gaël
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
Emmanuel
Viatge de negocis
18 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Emmanuel
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
FRANCK
Viatge de negocis
8 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Séjour pratique à côté de l'aéroport
FRANCK
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
CLAUDE
Viatge de negocis
3 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
CLAUDE
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
19 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
Philippe
Viatge de negocis
6 de juny de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Philippe
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
Frederic
Viatge de negocis
15 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Frederic
Estada d’1 nit (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Anthony
Viatge de negocis
10 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tres correct
Anthony
Estada d’1 nit (gen. 2024)
6/10, Acceptable
Carolyn
Viatge de negocis
7 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
No air shuttle, food is good. Bad communication
Carolyn
Estada d’1 nit (des. 2023)
10/10, Excel·lent
MIKAEL
Viatge de negocis
24 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MIKAEL
Estada d’1 nit (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Amaury
Viatge de negocis
17 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Amaury
Estada d’1 nit (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Jon, Fircrest
7 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jon
Estada d’1 nit (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
DAVIDE
29 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
DAVIDE
Estada d’1 nit (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Delphine
Viatge de negocis
28 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Delphine
Estada d’1 nit (set. 2023)