Hotel Feehof Garni
Hotel a Saas-Fee amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Feehof Garni





Opinions
9,6 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, balcó

Habitació doble estàndard, balcó
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Balcó moblat
Sala d'estar
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Un assecador de cabells
Bany privat
Per cable
Balcó moblat
Sala d'estar independent
Calefacció
Habitacions comunicades disponibles
Bressols gratuïts
Assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar, balcó

Habitació familiar, balcó
El més destacat
Balcó moblat
Sala d'estar
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Un assecador de cabells
Bany privat
Per cable
Balcó moblat
Sala d'estar independent
Calefacció
Habitacions comunicades disponibles
Bressols gratuïts
Assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, balcó (South)

Habitació doble estàndard, balcó (South)
El més destacat
Balcó moblat
Sala d'estar
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Un assecador de cabells
Bany privat
Per cable
Balcó moblat
Sala d'estar independent
Calefacció
Habitacions comunicades disponibles
Bressols gratuïts
Assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Imseng Beata, Saas-Fee, VS, 3906
Sobre aquest allotjament
Hotel Feehof Garni
Allotjaments similars

Hotel Schweizerhof Gourmet & Spa
Hotel Schweizerhof Gourmet & Spa
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Esmorzar inclòs
- Spa
9.0 de 10, Fantàstic, 133 opinions
Preu actual: 174 €
taxes i impostos inclosos
3 de des. - 4 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Aquest allotjament cobra un impost municipal. L'import varia segons la temporada i és possible que no s'apliqui en certes èpoques de l'any. Es poden aplicar altres exempcions o reduccions. Per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
- Taxa municipal: del 1 de novembre al 31 de maig, 7.00 CHF per persona i per nit per als adults; 3.50 CHF per nit per als clients d'entre 6 i 16 anys. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 6 anys.
- Taxa municipal: del 1 de juny al 31 de octubre, 10.50 CHF per persona i per nit per als adults; 5.25 CHF per nit per als clients d'entre 6 i 16 anys. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 6 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
This property provides guests with a city card at check-in, which offers regional Saas-Fee/Saastal discounts that vary by season. In summer, this includes access to 8 out of 9 local lifts and public transportation. In winter, this includes all PostAuto transportation and several discounts.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Suïssa. La d'aquest allotjament és la següent: 3 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Feehof Garni
Feehof Garni Saas-Fee
Hotel Feehof Garni
Hotel Feehof Garni Saas-Fee
Hotel Feehof Garni Hotel
Hotel Feehof Garni Saas-Fee
Hotel Feehof Garni Hotel Saas-Fee
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Feehof Garni
Opinions
9,6
Magnífic
9,8/10
Neteja
9,8/10
Personal i servei
9,2/10
Comoditats
9,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
17 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (ag. 2025)
4/10, Deficient
kenji
Viatge en grup
13 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei
kenji
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Willi
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eifach supi
Willi
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Manfred
17 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Manfred
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
1 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Vibhunandan
Viatge en família
22 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vibhunandan
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
HANAN
14 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
HANAN
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Luc
5 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Luc
Estada de 3 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Margaret
Viatge en parella
1 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Margaret
Estada d’1 nit (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
LAURENT
16 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
LAURENT
Estada de 5 nits (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Thierry
12 de nov. de 2023
Thierry
Estada de 2 nits (nov. 2023)
8/10, Bo
Silvia
1 de nov. de 2023
Silvia
Estada d’1 nit (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Marco
10 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marco
Estada de 2 nits (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
10 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wonderful, without any reservations.
Viatger verificat
Estada de 3 nits (juny 2023)
8/10, Bo
Silvia
23 de març de 2023
Silvia
Estada d’1 nit (març 2023)
10/10, Excel·lent
Clément
Viatge en família
21 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Parfait
Clément
Estada de 2 nits (març 2023)
10/10, Excel·lent
Philipp
Viatge en família
8 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Philipp
10/10, Excel·lent
René
22 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Goldene Herbsttage

René
Estada de 2 nits (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
Stéphane
13 de març de 2022
Stéphane
Estada d’1 nit (març 2022)
8/10, Bo
Cynthia
Viatge en parella
15 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Cynthia
Estada d’1 nit (febr. 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
30 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
They make you feel like family
Viatger verificat
Estada de 4 nits (gen. 2022)
8/10, Bo
Paul
Viatge en parella
30 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Paul
Estada de 4 nits (gen. 2022)
10/10, Excel·lent
Janis
Viatge en família
26 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Janis
Estada d’1 nit (gen. 2022)
10/10, Excel·lent
Montana
8 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Montana
Estada de 3 nits (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
Barbara
Viatge en parella
23 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Barbara
Estada de 6 nits (set. 2021)








