Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Classic





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard

Habitació individual estàndard
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bidet
Banyera i dutxa independents
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació Comfort

Habitació Comfort
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Servei de neteja diari
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

32 Aleja Armii Krajowej, Rzeszów, Województwo podkarpackie, 35-307
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Metropolitan
Hotel Metropolitan
- Spa
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.4 de 10, Excepcional, 163 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 30 PLN per adult i 30 PLN per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 40 PLN per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Classic Hotel
Hotel Classic Rzeszów
Hotel Classic Hotel Rzeszów
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Classic
Opinions
8,8
Excel·lent
9,4/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
10/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
28 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Makeda
19 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Makeda
Estada d’1 nit (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Jonatan
28 d’abr. de 2022
Jonatan
Estada d’1 nit (abr. 2022)
8/10, Bo
Jacek
Viatge de negocis
27 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jacek
Estada d’1 nit (febr. 2022)
8/10, Bo
Jacek
Viatge de negocis
23 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rzeszów
Jacek
Estada de 2 nits (febr. 2022)
8/10, Bo
Jaroslaw
Viatge de negocis
5 de febr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jareg30
Jaroslaw
Estada d’1 nit (febr. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
12 de des. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2020)
8/10, Bo
Artur
Viatge de negocis
9 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Polecam rannym ptaszkom :)
Artur
Estada de 3 nits (oct. 2020)
8/10, Bo
Mariusz
Viatge de negocis
23 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mariusz
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
4 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Polecam
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
8/10, Bo
Jaroslaw
10 de des. de 2019
Jaroslaw
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Gerard
8 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
just for the night
Gerard
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Mikhail
7 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mikhail
Estada de 2 nits (ag. 2019)