Van der Valk Hotel - Nieuwerkerk aan den Ijssel
Hotel als afores amb un gimnàs i sauna
Galeria de fotos de l’allotjament Van der Valk Hotel - Nieuwerkerk aan den Ijssel





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 1 llit doble

Habitació Deluxe, 1 llit doble
9,4 sobre 10
Magnífic
(6 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor d'alta definició
Cortines opaques
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Comfort, 2 llits individuals

Habitació amb dos llits individuals Comfort, 2 llits individuals
8,6 sobre 10
Excel·lent
(7 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor d'alta definició
Cortines opaques
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
També et pot agradar

citizenM Rotterdam
Centre
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.4 de 10, Excepcional, 1.003 opinions
Preu actual: 81 €
taxes i impostos inclosos
14 de des. - 15 de des.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Parallelweg Zuid 185, Nieuwerkerk aan den IJssel, 2914 LE
Sobre aquest allotjament
Van der Valk Hotel - Nieuwerkerk aan den Ijssel
Allotjaments similars

Campanile Hotel Gouda
Campanile Hotel Gouda
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
7.4 de 10, Bé, 681 opinions
Preu actual: 71 €
taxes i impostos inclosos
27 de nov. - 28 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa de servei: 3.5 EUR per persona i per nit
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 22.50 EUR per adult i 14.50 EUR per nen (preu aproximat).
- Dipòsit pels animals de companyia: 15.00 EUR per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per l'ús del bressol: 10.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum, un sistema de seguretat i barrots de seguretat a les finestres
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Puntuació nacional
El Departament de Turisme, l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos, no ha atorgat cap classificació a aquest allotjament. Per a la comoditat dels nostres clients, li n'hem atorgat una basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
Van der Valk Hotel Nieuwerkerk aan den Ijssel
Van der Valk Hotel Nieuwerkerk aan den Ijssel
Van der Valk Nieuwerkerk aan den Ijssel
Van der Valk Hotel - Nieuwerkerk aan den Ijssel Hotel
Hotel Van der Valk Hotel - Nieuwerkerk aan den Ijssel
Van der Valk Hotel Nieuwerkerk aan Ijssel
Van der Valk Hotel
Van der Valk
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Van der Valk Hotel - Nieuwerkerk aan den Ijssel
9,0
Fantàstic
9,2
Neteja
7,8
Ubicació
9,0
Personal i servei
9,2
Respecte al medi ambient
9,0
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
27 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Morten H.
Viatge de negocis
14 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Morten H.
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Trevor
5 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions



Trevor
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
lucien
5 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
lucien
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
vincent
2 de juny de 2025
vincent
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Robert
30 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Robert
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Henrik
Viatge de negocis
28 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Henrik
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
morton
Viatge de negocis
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Nice hotel - just be clear kn fees etc hotels.com
morton
Estada de 2 nits (abr. 2025)
4/10, Deficient
Koos
Viatge en parella
22 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Koos
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Mark
19 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mark
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Darren
18 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Darren
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Lee, Manchester
2 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lee
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Maria
Viatge en parella
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Maria
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Edgar
22 d’abr. de 2025
Edgar
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Gerhard
22 d’abr. de 2025
Gerhard
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Leigh
16 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Leigh
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Helen
13 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Overall a nice place to stay

Helen
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Ian
11 d’abr. de 2025
Ian
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Andrew
Viatge de negocis
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andrew
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
David, BEL AIR
10 de març de 2025
David
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Line
5 de febr. de 2025
Line
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Erwin
4 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Erwin
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
O.M. DUSSINE
22 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
O.M. DUSSINE
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Bart
Viatge en parella
14 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bart
Estada d’1 nit (des. 2024)














