Rose, Sonder Hotel by Marriott Bonvoy
Hotel d'estil art-déco a Rotterdam amb servei de recepció obert les 24 hores
Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Habitació, 1 llit doble
9,0 sobre 10
Fantàstic
(4 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Habitació, 2 llits de matrimoni
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Mobiliari individual
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Habitació, 1 llit de matrimoni
El més destacat
Mobiliari individual
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Habitació
El més destacat
Mobiliari individual
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Habitació, 1 llit individual
El més destacat
Mobiliari individual
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
També et pot agradar

Hilton Rotterdam
Centre
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.8 de 10, Excel·lent, 1.003 opinions
Preu actual: 119 €
taxes i impostos inclosos
18 de des. - 19 de des.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Van Vollenhovenstraat 48-50, Rotterdam, South Holland, 3016 BJ
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

The Usual Rotterdam
The Usual Rotterdam
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Serveis per a empreses
9.0 de 10, Fantàstic, 282 opinions
Preu actual: 50 €
taxes i impostos inclosos
30 de nov. - 1 de des.
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Es cobrarà una taxa municipal o un impost local equivalent al 5.96 %.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 15 EUR per persona (preu aproximat).
- Les tarifes del servei de neteja varien segons la durada de l'estada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Commitment to Clean (Marriott).
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
El Departament de Turisme, l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos, no ha atorgat cap classificació a aquest allotjament. Per a la comoditat dels nostres clients, li n'hem atorgat una basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
Sonder Rose
Rose Hotel Het Park, Sonder by Marriott Bonvoy Hotel
Rose Hotel Het Park, Sonder by Marriott Bonvoy Rotterdam
Rose Hotel Het Park, Sonder by Marriott Bonvoy Hotel Rotterdam
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Rose, Sonder Hotel by Marriott Bonvoy
9,2
Fantàstic
9,4
Neteja
9,0
Comoditats
9,0
Personal i servei
9,0
Respecte al medi ambient
9,2
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
4 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (nov. 2025)
8/10, Bo
Patrick
3 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Patrick
Estada de 7 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Wes
Viatge en família
11 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Wes
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Daisuke
Viatge de negocis
11 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Daisuke
Estada de 6 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
KASEM
20 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
KASEM
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
KASEM
Viatge de negocis
9 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
KASEM
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
KASEM
6 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
KASEM
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Hakan
29 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hakan
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Trine
27 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Trine
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
David
Viatge en parella
27 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
David
Estada de 5 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Adiza Belinda
25 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Adiza Belinda
Estada de 2 nits (jul. 2025)
2/10, Horrible
Sabrina
Viatge en família
23 d’ag. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei
Unprofessional Service and Poor Experience at Hote
Sabrina
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Johan
Viatge en família
16 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fantastisk standard
Johan
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Sabiha
Viatge en família
11 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sabiha
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Gurhan
8 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gurhan
Estada de 3 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Samrawit
Viatge en família
6 d’ag. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Samrawit
Estada de 4 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Laura
Viatge en família amb nens petits
2 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Laura
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Anke
Viatge en parella
30 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anke
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Saskia
27 de jul. de 2025
Saskia
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Emily
Viatge en família
26 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Emily
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Canan
Viatge en família
23 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Canan
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Ehsun Mohammed
21 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ehsun Mohammed
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Paul
20 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Paul
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
19 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Never again!
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Scott, Morton Grove
Viatge en família
19 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Scott
Estada de 2 nits (jul. 2025)

















