Leonardo Hotel Rotterdam Savoy
Hotel amb un bar i a poca distància a peu de l'atractiu següent: 8 minuts a peu de Markthal Rotterdam
Galeria de fotos de l’allotjament Leonardo Hotel Rotterdam Savoy





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 81 €
taxes i impostos inclosos
16 de nov. - 17 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Comfort, 1 llit doble, balcó

Habitació Comfort, 1 llit doble, balcó
9,0 sobre 10
Fantàstic
(4 opinions)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Any de renovació: 2019
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació Comfort, 1 llit doble

Habitació Comfort, 1 llit doble
9,2 sobre 10
Fantàstic
(24 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Any de renovació: 2019
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Suite (1 Double Bed 4 Twin Beds)

Suite (1 Double Bed 4 Twin Beds)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Moblat de manera individual
Decorat de manera individual
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Any de renovació: 2019
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar (1 Double Bed 1 Sofabed)

Habitació familiar (1 Double Bed 1 Sofabed)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Any de renovació: 2019
Cortines opaques
2 Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació, 1 llit doble (Small)

Habitació, 1 llit doble (Small)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Any de renovació: 2019
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació Comfort, 1 llit individual

Habitació Comfort, 1 llit individual
8,0 sobre 10
Molt bo
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Any de renovació: 2019
Cortines opaques
Un assecador de cabells
També et pot agradar

Novotel Rotterdam Schiedam
Schiedam
- Piscina
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.2 de 10, Molt bé, 1.000 opinions
Preu actual: 97 €
taxes i impostos inclosos
7 de des. - 8 de des.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Hoogstraat 81, Rotterdam, 3011 PJ
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

The Usual Rotterdam
The Usual Rotterdam
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Serveis per a empreses
9.0 de 10, Fantàstic, 269 opinions
Preu actual: 48 €
taxes i impostos inclosos
13 de nov. - 14 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de 50 EUR per estada
- Es cobrarà una taxa municipal o un impost local equivalent al 6.50 %.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 25 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 32.50 EUR per dia (a 500 m).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum i un sistema de seguretat
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos. La d'aquest allotjament és la següent: 4 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Hampshire Hotel Savoy
Hampshire Hotel Savoy Rotterdam
Hampshire Savoy
Hampshire Savoy Hotel
Hampshire Savoy Hotel Rotterdam
Hampshire Savoy Rotterdam
Hotel Rotterdam Savoy
Rotterdam Savoy Hotel
Savoy Hampshire Hotel Rotterdam
Savoy Hotel Rotterdam Hampshire
Eden Savoy Rotterdam
Rotterdam Eden Savoy Hotel
Savoy Rotterdam
Savoy Hotel Rotterdam Hotel
Savoy Hotel Rotterdam Rotterdam
Savoy Hotel Rotterdam Hotel Rotterdam
Preguntes freqüents
Opinions: Leonardo Hotel Rotterdam Savoy
Opinions
9,0
Fantàstic
9,0/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella, Viatge en grup
18 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 7 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Julian
14 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Julian
Estada de 3 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Nicholas Richard
Viatge de negocis
5 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nicholas Richard
Estada de 4 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Hazel
4 d’oct. de 2025
Hazel
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Wendy, Helensburgh
Viatge de negocis
19 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Wendy
Estada de 2 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Henrik
8 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Henrik
Estada de 4 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Terald
Viatge en parella
2 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Terald
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Jerry
Viatge en parella
1 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jerry
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Daan
Viatge de negocis
21 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Daan
Estada de 7 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Daniel
Viatge de negocis
20 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Daniel
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Marco
Viatge en parella
19 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marco
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Wun
16 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wun
Estada de 6 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Bedabrata
10 de jul. de 2025
Bedabrata
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Sabeesh
10 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sabeesh
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Danielle
8 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Danielle
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Roosmarijn
7 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Roosmarijn
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Paolo
Viatge en parella
3 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Paolo
Estada de 5 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Amritpal
Viatge en grup
2 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
The perfect experience
Amritpal
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Emma
Viatge en família
1 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fabulous Hotel
Emma
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
CPH
26 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
CPH
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
GRACIANE
25 de juny de 2025
GRACIANE
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Frank
Viatge en parella
24 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Frank
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Na hyung
21 de juny de 2025
Na hyung
Estada d’1 nit (juny 2025)
6/10, Acceptable
Laura
Viatge en família
17 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditats
Laura
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Karen
Viatge en parella
17 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Karen
Estada de 4 nits (juny 2025)











