Bastion Hotel Rotterdam Alexander
Hotel amb certificació ecològica amb un gimnàs i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Bastion Hotel Rotterdam Alexander





Serveis populars
El preu actual és de 78 €
taxes i impostos inclosos
10 d’ag. - 11 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe, 2 llits individuals

Habitació amb dos llits individuals Deluxe, 2 llits individuals
8,4 sobre 10
Molt bo
(21 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera exprés
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe, 1 llit de matrimoni gran

Habitació doble Deluxe, 1 llit de matrimoni gran
8,6 sobre 10
Excel·lent
(4 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Dormitoris
Un assecador de cabells
Cafetera exprés
Servei de neteja diari
També et pot agradar

Rose, Sonder Hotel by Marriott Bonvoy
Centre
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
- Servei de recepció obert les 24 hores
9.2 de 10, Fantàstic, 107 opinions
Preu actual: 90 €
taxes i impostos inclosos
24 d’ag. - 25 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Hoofdweg 40, Rotterdam, 3067GH
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

The Usual Rotterdam
The Usual Rotterdam
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Serveis per a empreses
9.0 de 10, Fantàstic, 202 opinions
Preu actual: 57 €
taxes i impostos inclosos
10 d’ag. - 11 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Es cobrarà una taxa municipal o un impost local equivalent al 6.50 %.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 18.25 EUR per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
El Departament de Turisme, l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos, no ha atorgat cap classificació a aquest allotjament. Per a la comoditat dels nostres clients, li n'hem atorgat una basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
Bastion Deluxe Hotel Rotterdam/Terbregseplein
Bastion Deluxe Hotel Rotterdam/Terbregseplein Rotterdam
Bastion Deluxe Rotterdam/Terbregseplein
Bastion Deluxe Rotterdam/Terbregseplein Rotterdam
Bastion Hotel Rotterdam Alexander
Bastion Hotel Alexander
Bastion Rotterdam Alexander
Bastion Alexander
Bastion Terbregseplein Rotterdam
Bastion Rotterdam Alexander
Bastion Terbregseplein Rotterdam
Bastion Hotel Rotterdam Alexander Hotel
Bastion Hotel Rotterdam Alexander Rotterdam
Bastion Hotel Rotterdam Alexander Hotel Rotterdam
Preguntes freqüents
Opinions: Bastion Hotel Rotterdam Alexander
Opinions
7,8
Bo
7,8/10
Neteja
7,8/10
Personal i servei
7,4/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
14 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Joanna
14 de juny de 2025
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions




Joanna
Estada d’1 nit (juny 2025)
4/10, Deficient
Maarion
9 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats
Maarion
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Augusto
5 de maig de 2025
Augusto
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Youness
Viatge en família
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Youness
Estada de 2 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Khalid
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Khalid
Estada de 2 nits (abr. 2025)
4/10, Deficient
Susan
Viatge en família
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Susan
Estada de 2 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Ryan
9 d’abr. de 2025
Ryan
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Frances
9 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Frances
Estada de 4 nits (març 2025)
8/10, Bo
Eva
30 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eva
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Jan
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jan
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
22 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2025)
4/10, Deficient
Maria Vanessa
Viatge de negocis
23 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei
Maria Vanessa
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
MINGLIN
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
MINGLIN
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Isabelle
Viatge de negocis
17 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Isabelle
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Lourens
Viatge de negocis
16 de gen. de 2025
Lourens
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Andre
14 de des. de 2024
Andre
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
JUN
12 de des. de 2024
JUN
Estada d’1 nit (des. 2024)
6/10, Acceptable
Befolo
Viatge en grup
10 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Befolo
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Leo
25 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Leo
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Karim
Viatge en grup
25 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Karim
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
H.E.
Viatge de negocis
18 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
H.E.
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
H.E.
Viatge de negocis
15 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
H.E.
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
H.E.
Viatge de negocis
14 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
H.E.
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Syed Danish H
13 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Syed Danish H
Estada de 2 nits (nov. 2024)