Hotel Am Kai 334
Bed and breakfast amb esmorzar gratuït i a prop de l'atractiu següent: Ostseestadion
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Am Kai 334





Serveis populars
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble econòmica, 1 llit doble, no fumadors

Habitació doble econòmica, 1 llit doble, no fumadors
7,8 sobre 10
Bé
(17 opinions)
El més destacat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Per satèl·lit
Espai de treball apte per a portàtils
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació individual econòmica

Habitació individual econòmica
7,6 sobre 10
Bé
(7 opinions)
El més destacat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Per satèl·lit
Espai de treball apte per a portàtils
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Alter Hafen S 334, Rostock, MV, 18069
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Prize by Radisson, Rostock City
Prize by Radisson, Rostock City
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
8.2 de 10, Molt bé, 494 opinions
Preu actual: 84 €
taxes i impostos inclosos
17 d’ag. - 18 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Aquest allotjament cobra un impost municipal. Es poden aplicar exempcions o reduccions. Per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
- Taxa municipal: 3.70 EUR per persona i per nit per adult, i 1.45 EUR per nit per client d'entre 6 i 14 anys. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 6 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Sopar a l'allotjament: 12 EUR.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Am Kai 334 Rostock
Hotel Am Kai 334 Bed & breakfast
Hotel Am Kai 334 Bed & breakfast Rostock
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Am Kai 334
Opinions
7,8
Bo
8,4/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
28 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
sue
17 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
sue
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
marco
6 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
marco
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Martin
27 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Martin
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Dr. Markus
Viatge de negocis
17 de juny de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Dr. Markus
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Adrian
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Adrian
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
birgit
12 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
birgit
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Lutz
5 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Lutz
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
Melanie
Viatge en grup
1 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Melanie
Estada de 3 nits (maig 2025)
4/10, Deficient
Joachim
27 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats



Joachim
Estada de 2 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Michael
Viatge en parella
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditats
Michael
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Stephan
Viatge en família
22 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Stephan
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
Ralf
Viatge en parella
21 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Ralf
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Kerstin
13 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kerstin
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Peter
Viatge en família
11 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Peter
Estada d’1 nit (maig 2025)
2/10, Horrible
Thomas
Viatge de negocis
3 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thomas
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Heiko
Viatge de negocis
30 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Heiko
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Päivi
Viatge en família
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Päivi
Estada de 2 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Thomas
Viatge en parella
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Thomas
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Britta
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Britta
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Olaf
6 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Durchreise
Olaf
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Monique
2 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Monique
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Bert
28 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bert
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Lee
Viatge de negocis
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lee
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Gabriele
Viatge en parella
10 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gabriele
Estada de 2 nits (febr. 2025)