Ros Tower Hotel
Hotel al centre a Rosario amb servei complet de spa i connexió amb el centre de convencions
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Ros Tower Hotel





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 2 llits individuals

Habitació Deluxe, 2 llits individuals
9,0 sobre 10
Fantàstic
(4 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Carta de coixins
Matalàs amb encoixinament addicional
Un cobrellit
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Suite Junior

Suite Junior
Carregar totes les fotos de: Room Standard

Room Standard
Carregar totes les fotos de: Suite Superior

Suite Superior
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Mitre 299, Rosario, Santa Fe, 2000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Holiday Inn Express Rosario by IHG
Holiday Inn Express Rosario by IHG
- Esmorzar inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Gimnàs
9.0 de 10, Fantàstic, 651 opinions
Preu actual: 70 €
9 d’ag. - 10 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'impost nacional de l'Argentina sobre el valor afegit (21 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que facin el pagament amb una targeta estrangera o mitjançant transferència bancària i presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts d'abonar l'impost sobre el valor afegit (21 %).
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 14 USD per nit.
- Càrrec per l'ús de l'aparcament amb assistència: 14 USD per nit.
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Es prohibeix l'entrada a l'spa als menors de 18 anys
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Ros Tower
Ros Tower
Ros Tower Hotel
Ros Tower Hotel Rosario
Ros Tower Rosario
Ros Hotel Rosario
Ros Tower Hotel Hotel
Ros Tower Hotel Rosario
Ros Tower Hotel Hotel Rosario
Preguntes freqüents
Opinions: Ros Tower Hotel
Opinions
8,6
Excel·lent
9,0/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
14 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
jorge, Laguna Hills
17 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
jorge
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Carlos
28 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Carlos
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
ariel
7 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ariel
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Lisa
Viatge en família amb nens petits
15 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Lisa
Estada d’1 nit (nov. 2024)
6/10, Acceptable
Fernando
20 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Fernando
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Ines
12 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Lindo
Ines
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Maria Fernanda
Viatge en família
29 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
excelente
Maria Fernanda
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
15 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Comodo
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2024)
8/10, Bo
Fernando
21 d’abr. de 2024
Fernando
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Giovanni
Viatge en família
1 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
We Never Made it...but that's OK!
Giovanni
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
Fabiana
24 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Fabiana
Estada d’1 nit (febr. 2024)
6/10, Acceptable
Guillermo
26 de maig de 2023
Guillermo
Estada d’1 nit (maig 2023)
8/10, Bo
Josefina I
Viatge en grup
18 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Esperaba mas
Josefina I
Estada de 2 nits (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Analia
Viatge en família
15 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ok
Analia
Estada d’1 nit (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Federico
Viatge de negocis
15 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Federico
Estada de 2 nits (maig 2023)
6/10, Acceptable
alejandro
4 d’abr. de 2023
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
alejandro
Estada de 3 nits (març 2023)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
12 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2023)
10/10, Excel·lent
Sebastian
9 de des. de 2022
Sebastian
Estada d’1 nit (des. 2022)
10/10, Excel·lent
Claudia
21 de nov. de 2022
Claudia
Estada d’1 nit (nov. 2022)
10/10, Excel·lent
Mariana
20 de nov. de 2022
Mariana
Estada d’1 nit (nov. 2022)
10/10, Excel·lent
Agus
Viatge de negocis
19 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Agus
Estada de 2 nits (set. 2022)
6/10, Acceptable
Celina
22 de febr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
El servicio de gastronomia es muy limitado.
Celina
Estada de 2 nits (febr. 2021)
10/10, Excel·lent
Abel
Viatge en família
31 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
2 días con nietos
Abel
Estada de 2 nits (gen. 2021)
6/10, Acceptable
Ana Elaine
3 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ana Elaine
Estada de 3 nits (febr. 2020)