Hotel Ekamper
Hotel amb esmorzar gratuït i a prop de l'atractiu següent: Mar de Wadden
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Ekamper





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 110 €
taxes i impostos inclosos
21 de juny - 22 de juny
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor intel·ligent
Bany privat
Per cable
Servei de neteja diari
Escriptori
Caixa forta amb espai per a un portàtil
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort

Habitació doble Comfort
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor intel·ligent
Bany privat
Per cable
Servei de neteja diari
Escriptori
Caixa forta amb espai per a un portàtil
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Radsweg 12, Roodeschool, Groningen, 9983RC
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Restaurant Boven Groningen
Hotel Restaurant Boven Groningen
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Esmorzar disponible
7.4 de 10, Bé, 77 opinions
Preu actual: 120 €
taxes i impostos inclosos
21 de juny - 22 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Països Baixos. La d'aquest allotjament és la següent: 3 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Ekamper Roodeschool
Ekamper Roodeschool
Hotel Ekamper Hotel
Hotel Ekamper Roodeschool
Hotel Ekamper Hotel Roodeschool
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Ekamper
Opinions
8,8
Excel·lent
8,8/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
2 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Anna
Viatge en parella, Viatge de negocis
17 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anna
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
15 de set. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Gerdien
Viatge en parella
22 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gerdien
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Riccard
14 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Riccard
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Elke
23 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Perfekt 👌
Elke
Estada de 2 nits (juny 2024)
6/10, Acceptable
Sabine
Viatge en grup
27 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Sabine
Estada de 2 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Hilco
19 de maig de 2024
Hilco
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Michel
2 d’oct. de 2023
Michel
Estada d’1 nit (set. 2023)
8/10, Bo
fred
24 de set. de 2023
Què li ha agradat: Comoditats
fred
Estada d’1 nit (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Nanne
27 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nanne
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Anders
15 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Prisvärt
Anders
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
H. M.
Viatge en parella
26 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
H. M.
Estada d’1 nit (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Johann
23 d’abr. de 2023
Johann
Estada d’1 nit (abr. 2023)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
9 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2023)
8/10, Bo
Mahender
Viatge de negocis
22 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good Hotel & Restaurant


Mahender
Estada de 3 nits (gen. 2023)
6/10, Acceptable
Pieter
Viatge en família
21 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Pieter
Estada d’1 nit (gen. 2023)
8/10, Bo
Jan
29 d’ag. de 2022
Jan
Estada de 2 nits (ag. 2022)
8/10, Bo
Klas
21 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Klas
Estada d’1 nit (ag. 2022)
8/10, Bo
Tomas
1 d’ag. de 2022
Tomas
Estada d’1 nit (jul. 2022)
8/10, Bo
Luis
23 de jul. de 2022
Luis
Estada d’1 nit (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Rbert
16 de maig de 2022
Rbert
Estada d’1 nit (maig 2022)
8/10, Bo
Beatrix
Viatge en parella
18 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Beatrix
Estada de 2 nits (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
Alie
4 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alie
Estada d’1 nit (abr. 2022)
8/10, Bo
Karl-Erich
Viatge en família
9 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gut
Karl-Erich
Estada d’1 nit (nov. 2021)