Av. Amazonas, 472, Centro, Rondonopolis, MG, 78700-050
Què hi ha als voltants
Plaça Brasil - 5 minuts a peu - 0.4 km
Parc Horto Florestal - 13 minuts a peu - 1.1 km
Catedral de Santa Cruz - 3 minuts en cotxe - 1.8 km
Plaça Perobas - 4 minuts en cotxe - 2.2 km
Rondon Plaza Shopping - 5 minuts en cotxe - 2.9 km
Com moure’s per la zona
Aeroport de Rondonópolis-Maestro Marinho Franco (ROO): a 29 min en cotxe
Restaurants
Gales Restaurante - 4 minuts a peu
Fronteira Churrascaria - 9 minuts a peu
BooKafé Cafetaria - 6 minuts a peu
Recanto Rústico - 9 minuts a peu
Osmar Salgados - 1 minuts a peu
Sobre aquest allotjament
Hotel Piratininga Amazonas
Hotel amb Parc Horto Florestal a prop
Hotel Piratininga Amazonas, amb Plaça Perobas a poca distància a peu, ofereix un jardí, servei de bugaderia i tintoreria i un gimnàs. El restaurant de les instal·lacions, Amazonas Gourmet, ofereix esmorzars i sopars. No perdis la connexió gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació. A més, els clients tenen un centre de negocis a la seva disposició.
També gaudiràs dels avantatges següents durant la teva estada:
Una piscina coberta amb gandules i para-sols de piscina
Aparcament sense assistència gratis
Sala de banquets, magatzem d'equipatge i servei de recepció obert les 24 hores
Cafè/te a les zones comunes, 2 sales de reunions i televisió al vestíbul
Característiques de l'habitació
Les 70 habitacions moblades individualment inclouen espais de treball aptes per a portàtils i aire condicionat, a més de serveis com wifi gratuïta i caixes fortes.
Entre les comoditats extres, s'inclou el següent:
Banys que ofereixen dutxes i articles de tocador gratuïts
Televisors LCD de 32 polzades amb canals per cable
Armaris robers o de rebost, servei de neteja diari i escriptoris
Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta
Aparcament i opcions de transport
Aparcament sense assistència gratuït i descobert a les instal·lacions
Aparcament accessible en cadira de rodes disponible
Menjar i beguda
Cafè i te a les zones comunes
Un restaurant
Restaurants a les instal·lacions
Amazonas Gourmet
Activitats
Gimnàs
Piscina coberta
Televisor en espais comuns
Per a famílies
Bugaderia
Piscina coberta
Comoditats
Bugaderia
Magatzem d'equipatge
Servei de recepció obert les 24 hores
Serveis per als clients
Servei de bugaderia i rentatge en sec
Servei de neteja (diari)
Serveis empresarials
2 sales de reunions
Centre de negocis
Exterior
Gandules de piscina
Jardí
Para-sols de piscina
Zona de pícnic
Accessibilitat
Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
Accessibilitat en cadira de rodes
Aparcament accessible en cadira de rodes
Bany públic accessible en cadira de rodes
Baranes a les escales
Camí cap a l'ascensor accessible en cadira de rodes
Centre de negocis accessible en cadira de rodes
Gimnàs accessible en cadira de rodes
Llit a poca alçada
Piscina accessible en cadira de rodes
Recepció accessible en cadira de rodes
Restaurant accessible en cadira de rodes
Més serveis
1 edifici
5 plantes
Arquitectura d'estil tradicional
Construït l'any 2012
Sala d'estar comuna
Sala de banquets
Zones designades per a fumadors
Serveis de l’habitació
Dormitori
Cortines opaques
Es proporcionen llençols
Bany
Articles de tocador gratuïts
Bany privat
Dutxa
Tovalloles
Entreteniment
Televisor LCD de 32 polzades amb canals per cable
Menjar i beguda
Minibar
Servei d'habitacions limitat
Altres
Aire condicionat
Caixa forta
Entrada amb clau mòbil
Escriptori
Espai de treball apte per a portàtils
Mobiliari exclusiu
Telèfon
Polítiques
Entrada
Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.
Registre d'entrada sense contacte
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.
Sortida
Hora límit per al registre de sortida: 11:00.
Registre de sortida sense contacte
Instruccions especials d’entrada
El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
Durant el registre d'entrada, els clients han de presentar una prova PCR amb resultat negatiu, o bé un registre en què s'acrediti la pauta completa de vaccinació contra la COVID-19.
Tots els clients que tinguin a partir de 10 anys han de presentar un resultat negatiu de la prova de detecció de la COVID-19. El resultat s'ha d'haver emès com a màxim 48 hores abans del registre d'entrada. A més, tots els clients que tinguin a partir de 10 anys han de presentar un registre de vaccinació contra la COVID-19. Cal haver rebut la pauta completa almenys 30 dies abans del registre d'entrada.
Mètodes d’accés
Personal de recepció
Animals de companyia
S'admeten animals de companyia de manera gratuïta.
Els animals de servei són benvinguts i no cal abonar cap càrrec
Només es poden portar gossos i gats
Nens i llits addicionals
En aquest allotjament s'admeten nens
No hi ha llits addicionals disponibles
Formes de pagament de l’allotjament
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
D'acord amb la política de l'allotjament, no s'accepten reserves de grups per celebrar esdeveniments o festes, inclosos els comiats de solter
L'horari de la piscina és el següent: 06:00-22:00.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Piratininga Amazonas Rondonopolis
Hotel Piratininga Amazonas
Piratininga Amazonas Rondonopolis
Piratininga Amazonas
Hotel Piratininga Amazonas Rondonopolis, Brazil
Piratininga Amazonas
Hotel Piratininga Amazonas Hotel
Hotel Piratininga Amazonas Rondonopolis
Hotel Piratininga Amazonas Hotel Rondonopolis
Preguntes freqüents
Hotel Piratininga Amazonas té piscina?
Sí, aquest allotjament té una piscina coberta. Horari de la piscina: 06:00-22:00.
Hotel Piratininga Amazonas accepta animals de companyia?
Sí, en aquest allotjament es permeten els gats i gossos.
Quant costa aparcar a Hotel Piratininga Amazonas?
L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.
A quina hora es fa el registre d'entrada a Hotel Piratininga Amazonas?
Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.
A quina hora es fa el registre de sortida a Hotel Piratininga Amazonas?
Registre de sortida: 11:00.
On es troba Hotel Piratininga Amazonas?
Aquest hotel és a Centre - A; tindràs Parc Horto Florestal a 1,2 km i Plaça Perobas, a 2,9 km.
Opinions: Hotel Piratininga Amazonas
Opinions
8,4
Molt bo
Totes les opinions provenen d’experiències reals de clients. Només els clients que han reservat una estada amb nosaltres poden enviar opinions. Verifiquem les opinions d’acord amb les nostres directrius i les publiquem totes, tant si són positives com negatives.Més informacióS’obre en una finestra nova
Puntuació 10: Excel·lent. 30 de 69 opinions
10-Excel·lent
30
Puntuació 8: Bo. 25 de 69 opinions
8-Bo
25
Puntuació 6: Acceptable. 9 de 69 opinions
6-Acceptable
9
Puntuació 4: Deficient. 3 de 69 opinions
4-Deficient
3
Puntuació 2: Horrible. 2 de 69 opinions
2-Horrible
2
8,4/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
8/10, Bo
Leonir
18 d’abr. de 2025
Leonir
Estada d’1 nit (gen. 2025)
4/10, Deficient
Kelton alfredo
Viatge en família
28 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Ruim
Quarto fedendo a fossa, travesseiro estava sujo pedi para trocar pelo valor cobrado um absurdo, apt 604 n recomendo.
Kelton alfredo
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Moisés
4 de juny de 2024
Moisés
Estada d’1 nit (juny 2024)
2/10, Horrible
Alisson
29 de nov. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Atendimento das pessoas
Alisson
Estada d’1 nit (nov. 2023)
8/10, Bo
Marcos
Viatge de negocis
11 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel bom, café da manhã bom, apenas à internet no dia em que eu estava não tava boa
Marcos
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
andrea
Viatge de negocis
24 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
andrea
Estada de 3 nits (jul. 2023)
4/10, Deficient
Viatger verificat
3 de maig de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Ruim
Quarto muito barulhento. Devido a janela ser de ferro, dava para escutar as pessoas passando e conversando na rua.
Chuveiro alagou o banheiro, por conta de problema no ralo.
Ar condicionado quase não esfriava.
Chão e cortinas sujos.
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Lucas
14 de nov. de 2022
Lucas
Estada d’1 nit (nov. 2022)
8/10, Bo
Jeferson O
Viatge de negocis
11 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bom hotel
Foi uma boa experiência, Hotel limpo e confortável.
Poderia ser disponibilizado mais canais na TV.
Jeferson O
Estada d’1 nit (abr. 2022)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge de negocis
17 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Infelizmente não conseguiram achar minha reserva, ligar para o escritório que realizou não era uma opção pois já era 21h00. Por muita sorte consegui encontrar numa outra conta de e-mail o número. É desgastante depois de uma viagem longa. Fora isso foi muito boa a estadia
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2022)
10/10, Excel·lent
Anderson Toshikasu
5 de març de 2022
Anderson Toshikasu
Estada d’1 nit (febr. 2022)
6/10, Acceptable
Elizabeth P
20 de gen. de 2022
Elizabeth P
Estada d’1 nit (gen. 2022)
6/10, Acceptable
Guilherme
Viatge en família
13 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Guilherme
Estada de 4 nits (set. 2021)
8/10, Bo
Miriam Edela
Viatge en família
6 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Miriam Edela
Estada d’1 nit (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
Pedro
Viatge en família
11 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel muito bom
Bom atendimento, bom café da manhã e localização.
Pedro
Estada d’1 nit (gen. 2021)
10/10, Excel·lent
Júnior César Nicacio
Viatge en família
11 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ótimo lugar
Júnior César Nicacio
Estada d’1 nit (gen. 2021)
8/10, Bo
Fernando
Viatge en grup
1 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Foi uma boa experiência! O recepcionista poderia ser mais simpático.
Fernando
Estada d’1 nit (des. 2020)
8/10, Bo
Abizay
Viatge en família
27 de des. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nota 10
Muito bom confortável e limpo gistei muito
Abizay
Estada d’1 nit (des. 2020)
8/10, Bo
João Paulo
26 de des. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bom hotel
Ótima estadia. Hotel limpo e confortável.
João Paulo
Estada d’1 nit (des. 2020)
8/10, Bo
Jerley Fernando
11 de des. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jerley Fernando
Estada d’1 nit (des. 2020)
2/10, Horrible
Elber Carneiro
Viatge de negocis
14 de nov. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Elber Carneiro
Estada de 2 nits (oct. 2020)
10/10, Excel·lent
Rodolfo
Viatge de negocis
7 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rodolfo
Estada d’1 nit (nov. 2020)
6/10, Acceptable
CARLOS
Viatge en família
24 de set. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Não atendeu às expectativas.
O banheiro do quarto em que ficamos estava com um furo no encanamento da pia, então não podíamos usá-la pois vazava água.
O chuveiro espalhava água por todos os lados quando ligado devido a sujeira na saída da água. Eu mesmo o limpei pra utilizar melhor.
No café da manhã, havia presunto estragado.
Apesar de tudo, fomos muito bem atendidos pelos funcionários.
CARLOS
Estada d’1 nit (set. 2020)
6/10, Acceptable
ADRIANA
Viatge de negocis
16 de set. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja
Dica para melhorar a higienização dos aptos
Estadia Razóavel, café da manhã excelente, travesseiros ruins, limpeza do quarto e banheiro deixou a desejar, já no check-in ao chegar ao quarto, encontrei muitos cabelos no forro de cama, pia com cabelo e creme dental grudada, box do banheiro com cabelos, e a toalha de chão no banheiro não havia sido trocada estava suja e com marcas de pisadas. Recomendo melhorar a higienização dos apartamentos após o check-out dos hospedes.
ADRIANA
Estada de 3 nits (set. 2020)
8/10, Bo
Raissa Jackeline de Souza
Viatge en família
2 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació