Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Villa Robinia





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Un bidet
Per cable o per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple

Habitació quàdruple
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Un bidet
Per cable o per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Un bidet
Per cable o per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals

Habitació doble o amb dos llits individuals
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Bany privat
Un bidet
Per cable o per satèl·lit
També et pot agradar

Grand Hotel Palace
Centre de la Ciutat de Roma
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Spa
- S’admeten animals
9.0 de 10, Fantàstic, 1.005 opinions
Preu actual: 299 €
taxes i impostos inclosos
13 d’ag. - 14 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Viale Fratelli Rosselli 19, Genzano di Roma, RM, 45
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Agriturismo Monte Due Torri
Agriturismo Monte Due Torri
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
7.6 de 10, Bé, 124 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 5 EUR per adult i 5 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 5 EUR per allotjament per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i un detector de fum
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
Villa Robinia
Villa Robinia Genzano di Roma
Villa Robinia Hotel
Villa Robinia Hotel Genzano di Roma
Villa Robinia Genzano Di Roma, Italy - Rome
Villa Robinia Hotel
Villa Robinia Genzano di Roma
Villa Robinia Hotel Genzano di Roma
Preguntes freqüents
Opinions: Villa Robinia
Opinions
8,2
Molt bo
8,2/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
7,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
12 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (juny 2023)
10/10, Excel·lent
Jeffrey
Viatge en família
25 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jeffrey
Estada d’1 nit (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
massimiliano
11 de des. de 2022
massimiliano
Estada d’1 nit (des. 2022)
6/10, Acceptable
Pentti
Viatge en parella
3 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Pentti
Estada d’1 nit (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Irene
28 de set. de 2022
Irene
Estada d ’1 nit (set. 2022)
8/10, Bo
Henk
27 de set. de 2022
Henk
Estada de 7 nits (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Rachel
Viatge en parella
23 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rachel
Estada d’1 nit (set. 2022)
8/10, Bo
Massimiliano
Viatge en família amb nens petits
26 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Massimiliano
Estada de 2 nits (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Giovanni
22 d’ag. de 2022
Giovanni
Estada d’1 nit (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Tammy
16 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tammy
Estada d’1 nit (maig 2022)
8/10, Bo
ADAM
15 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ADAM
Estada de 2 nits (oct. 2021)
8/10, Bo
Loris
Viatge en parella
12 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Loris
Estada d’1 nit (oct. 2021)
8/10, Bo
Loretta
18 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Loretta
Estada de 3 nits (ag. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
20 de set. de 2020
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2020)
8/10, Bo
christian
6 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
christian
Estada d’1 nit (ag. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
4 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
No breakfast, though paid for it
Viatger verificat
Estada de 13 nits (des. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
3 de set. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Marco
25 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Infiorata Genzano 2019
Marco
Estada d’1 nit (juny 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
10 de juny de 2019
Viatger verificat
Estada de 3 nits (juny 2019)
8/10, Bo
tolmino, torino
7 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
comodo con parcheggio vicino al centro di Genzano
tolmino
Estada de 2 nits (abr. 2018)
8/10, Bo
James
7 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
James
Estada d’1 nit (oct. 2017)
8/10, Bo
maria, Sydney, Australia
27 de set. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Comfortable hotel
maria
Estada de 4 nits (ag. 2017)
8/10, Bo
Pompiliu
18 de jul. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pompiliu
Estada de 11 nits (juny 2017)
8/10, Bo
ANGELO
22 de febr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ANGELO
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
17 de set. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació