Smart Guesthouse
Casa d'hostes a Roma amb connexió amb una estació de tren/metro
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Smart Guesthouse





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
9,6 sobre 10
Magnífic
(5 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor intel·ligent
Un cobrellit
3 dormitoris
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Televisor intel·ligent
Un cobrellit
3 dormitoris
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Un bidet
També et pot agradar

Aleph Rome Hotel Curio Collection by Hilton
Centre de la Ciutat de Roma
- Piscina
- Spa
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
9.4 de 10, Excepcional, 426 opinions
Preu actual: 595 €
taxes i impostos inclosos
30 de juny - 1 de jul.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Piazza Manfredo Fanti 38, Rome, RM, 00185
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Excellence Suite
Excellence Suite
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Servei de neteja
8.4 de 10, Molt bé, 1.006 opinions
Preu actual: 101 €
taxes i impostos inclosos
20 de jul. - 21 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 5.00 EUR per persona i per nit, fins a 10 nits com a màxim. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 10 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'ús del bressol: 6.0 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Número de registre de l’allotjament: IT058091B4WYKFYUKL
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
Smart Guesthouse Rome
Smart Guesthouse Guesthouse
Smart Guesthouse Guesthouse Rome
Preguntes freqüents
Opinions: Smart Guesthouse
Opinions
9,4
Magnífic
9,8/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
9,2/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
18 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Monica
Viatge en parella
18 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Monica
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Ariana
11 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ariana
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Chris
11 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Chris
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Jean
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jean
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Garni
Viatge en família
22 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Garni
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Michael
Viatge en parella
11 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Michael
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Sahibdeep
Viatge en parella
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sahibdeep
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jonathan
Viatge en parella
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jonathan
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Jorge
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jorge
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Andrae
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Andrae
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Ana Luiza
4 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ana Luiza
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Eloise
Viatge en parella
13 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Eloise
Estada de 6 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Nancy
30 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Nancy
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Maria
23 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Maria
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Elizabeth
18 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Elizabeth
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
18 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
16 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Incrível
Viatger verificat
Estada de 4 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Charndeep
5 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Charndeep
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Francisco
26 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Francisco
Estada de 2 nits (juny 2024)
8/10, Bo
Hai
Viatge en família
1 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hai
Estada de 5 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Aziza, Dearborn
Viatge en parella
20 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Aziza
Estada d’1 nit (maig 2024)
6/10, Acceptable
Jean-Paul
17 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Smart et rien d’autre!
Jean-Paul
Estada de 4 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Giuseppe
Viatge de negocis
19 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Top
Giuseppe
Estada de 2 nits (abr. 2024)