Hotel Nizza Roma
Hotel amb esmorzar gratuït i a poca distància a peu de l'atractiu següent: 5 minuts a peu de Via Nazionale
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Nizza Roma





Opinions
6,6 sobre 10,
Serveis populars
El preu actual és de 102 €
taxes i impostos inclosos
23 de nov. - 24 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals

Habitació doble o amb dos llits individuals
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Un bidet
Televisió digital
Armari rober o de rebost
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Standard Double Room

Standard Double Room
També et pot agradar

The Social Hub Rome
Tiburtino
- Piscina
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.2 de 10, Fantàstic, 510 opinions
Preu actual: 96 €
taxes i impostos inclosos
23 de nov. - 24 de nov.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Via Massimo D'Azeglio 16, Rome, RM, 00184
Sobre aquest allotjament
Hotel Nizza Roma
Allotjaments similars

Hotel Terminal
Hotel Terminal
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Servei de neteja
- Servei de recepció obert les 24 hores
7.6 de 10, Bé, 326 opinions
Preu actual: 69 €
taxes i impostos inclosos
30 de nov. - 1 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 6.00 EUR per persona i per nit, fins a 10 nits com a màxim. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 10 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 50 EUR per vehicle només l'anada.
- Càrrec per animals de companyia: 11 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Per fer el registre d'entrada més tard de l'horari habitual, entre les 18:00 i les 14:00, s'ha d'abonar un càrrec.
- Càrrec per l'ús del bressol: 11.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols o llits addicionals, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara una farmaciola
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Nizza Roma
Hotel Nizza Roma Rome
Nizza Roma
Nizza Roma Rome
Nizza Hotel Rome
Hotel Nizza Roma Rome
Hotel Nizza Roma Hotel
Hotel Nizza Roma Hotel Rome
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Nizza Roma
Opinions
6,6
7,0/10
Neteja
7,0/10
Personal i servei
6,0/10
Comoditats
6,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
13 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Estada de 3 nits (nov. 2025)
4/10, Deficient
Juan Luis
Viatge en parella
21 d’oct. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Juan Luis
Estada de 4 nits (oct. 2025)
2/10, Horrible
Nancy
Viatge en família
5 d’oct. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions




Nancy
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Kevin
19 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kevin
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Ramses
3 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ramses
Estada de 2 nits (ag. 2025)
2/10, Horrible
Lucas
4 d’ag. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Recepcionista problemático
Lucas
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Juan
17 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Juan
Estada de 4 nits (jul. 2025)
2/10, Horrible
Jonathan
11 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jonathan
Estada de 4 nits (jul. 2025)
2/10, Horrible
Francesco
6 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Francesco
Estada de 2 nits (juny 2025)
4/10, Deficient
Luiz
3 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Luiz
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Andrés Alberto
Viatge en parella
29 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Andrés Alberto
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Aurelia
25 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Aurelia
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Andrés Alberto
Viatge en parella
23 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Andrés Alberto
Estada de 2 nits (juny 2025)
4/10, Deficient
Neil
23 de juny de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Neil
Estada de 3 nits (juny 2025)
4/10, Deficient
Jussi
20 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Jussi
Estada d’1 nit (juny 2025)
4/10, Deficient
Akio
16 de juny de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats
Akio
Estada de 3 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
Penelope
Viatge en parella
11 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Penelope
Estada de 3 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
Sofia
Viatge en grup
2 de juny de 2025
Sofia
Estada de 4 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Heidi
2 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Heidi
Estada de 4 nits (maig 2025)
4/10, Deficient
Jeylan
1 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Inte 3 stjärnigt
Jeylan
Estada de 5 nits (maig 2025)
2/10, Horrible
Juan Miguel
Viatge en família
31 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions




Juan Miguel
Estada de 3 nits (maig 2025)
4/10, Deficient
Jonathan
29 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Jonathan
Estada de 5 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
John Paul, Calgary
27 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
John Paul
Estada de 6 nits (maig 2025)
2/10, Horrible
Martinho
Viatge de negocis
26 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Martinho
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Yoshifumi
Viatge de negocis
23 de maig de 2025
Yoshifumi
Estada de 3 nits (maig 2025)

















