DOM Hotel
Hotel de luxe amb una terrassa superior i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament DOM Hotel





VIP Access
Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 324 €
taxes i impostos inclosos
13 d’ag. - 14 d’ag.
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Terrassa o pati
Pati
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Carregar totes les fotos de: Suite júnior

Suite júnior
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor intel·ligent
Roba de llit hipoal·lergògena
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor intel·ligent
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor intel·ligent
Roba de llit hipoal·lergògena
Carregar totes les fotos de: Suite júnior (Max 3 Adults)

Suite júnior (Max 3 Adults)
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor intel·ligent
També et pot agradar

Aleph Rome Hotel Curio Collection by Hilton
Centre de la Ciutat de Roma
- Piscina
- Spa
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
9.4 de 10, Excepcional, 432 opinions
Preu actual: 462 €
taxes i impostos inclosos
10 d’ag. - 11 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

via Giulia, 131, Rome, RM, 186
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Splendide Royal - The Leading Hotels of the World
Hotel Splendide Royal - The Leading Hotels of the World
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Gimnàs
9.4 de 10, Excepcional, 1.005 opinions
Preu actual: 1108 €
taxes i impostos inclosos
10 d’ag. - 11 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 10.00 EUR per persona i per nit, fins a 10 nits com a màxim. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 10 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 29 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 90.00 EUR per vehicle l'anada i la tornada.
- Càrrec per animals de companyia: 40 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Número de registre de l’allotjament: IT058091A1AEAIJMTF
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
D.O.M Hotel Rome
D.O.M Rome
DOM Hotel Rome
DOM Hotel Hotel
DOM Hotel Hotel Rome
DOM Hotel (Preferred Hotels Resorts)
D.O.M Hotel (Preferred Hotels Resorts)
Preguntes freqüents
Opinions: DOM Hotel
Opinions
9,2
Fantàstic
9,6/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
31 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Jacqueline
Viatge en parella
16 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jacqueline
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Luis Alberto
Viatge en parella
14 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Luis Alberto
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
ADRIANO
30 de juny de 2025
ADRIANO
Estada de 5 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
steve
Viatge en família
1 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
steve
Estada de 4 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Ryan
3 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Great location
Ryan
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
ryan, Calgary
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
ryan
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Hans Petter
Viatge en família
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Genuint
Hans Petter
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Valentin
Viatge en família
16 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Valentin
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Samantha
Viatge en família
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Samantha
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Peter
8 d’abr. de 2025
Peter
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Carlos
Viatge en grup
15 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tudo de Bom
Carlos
Estada de 4 nits (març 2025)
8/10, Bo
Laura
Viatge de negocis
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
un’ottima scelta
Laura
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
David
10 de març de 2025
David
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Brian
Viatge en família
5 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Contemporary, Elegant Boutique Hotel
Brian
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Soile Irmeli
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Soile Irmeli
Estada de 4 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Lina
22 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent!
Lina
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Pat
Viatge en parella, Viatge en grup
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Pat
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Maria
14 de febr. de 2025
Maria
Estada de 5 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Lisabeth
10 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lisabeth
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Carmen
2 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Carmen
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
François, Bordeaux
24 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
François
Estada de 4 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
19 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Barry, Westmount
Viatge en parella
5 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Barry
Estada de 3 nits (des. 2024)