Grand Plaza Hotel - Takhasosi Riyadh
Hotel d'estil art-déco amb un gimnàs i sauna
Galeria de fotos de l’allotjament Grand Plaza Hotel - Takhasosi Riyadh





Opinions
6,6 sobre 10,
Serveis populars
El preu actual és de 97 €
taxes i impostos inclosos
28 de nov. - 29 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 7 de 7 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Junior Suite Studio

Junior Suite Studio
Deluxe Suite
Carregar totes les fotos de: Standard Room

Standard Room
Carregar totes les fotos de: Deluxe Room

Deluxe Room
Carregar totes les fotos de: Family Two Bedroom Suite

Family Two Bedroom Suite
També et pot agradar

Holiday Inn Riyadh-Olaya by IHG
Districte d'Al Olaya
- Piscina
- Spa
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
7.6 de 10, Bé, 144 opinions
Preu actual: 99 €
taxes i impostos inclosos
28 de nov. - 29 de nov.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Takhassusi Street, Riyadh, 11345
Sobre aquest allotjament
Grand Plaza Hotel - Takhasosi Riyadh
Allotjaments similars

Hayat Alriyadh Hotel
Hayat Alriyadh Hotel
- Piscina
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
7.6 de 10, Bé, 106 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de 500 SAR per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 50 SAR per adult i 50 SAR per nen (preu aproximat).
- S'aplica un càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert. Aquest servei està subjecte a disponibilitat.
- Càrrec per entrada tardana: 40 % del preu de l'habitació si l'entrada es fa entre les 16:00 i les 20:00.
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 250 SAR.
- Càrrec pel llit addicional: 120.0 SAR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
És possible que la legislació local no permeti compartir l'habitació a les parelles que no estiguin casades; si l'allotjament ho sol·licita, els clients han de proporcionar una còpia de l'acta de matrimoni
Les parelles que desitgin compartir l'habitació han de presentar una còpia de l'acta de matrimoni
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
En aquest allotjament no se serveix alcohol i n'està prohibit el consum
L’allotjament també es coneix com a
Grand Plaza Hotel Riyadh
Grand Plaza Riyadh
Preguntes freqüents
Opinions: Grand Plaza Hotel - Takhasosi Riyadh
Opinions
6,6
6,6/10
Neteja
7,0/10
Personal i servei
6,4/10
Comoditats
6,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
6 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Estada de 3 nits (oct. 2024)
4/10, Deficient
JOSUE
29 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
JOSUE
Estada de 2 nits (maig 2024)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
13 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2020)
6/10, Acceptable
saudi
9 de març de 2020
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
hotel can do better.
saudi
Estada de 4 nits (febr. 2020)
4/10, Deficient
Altug
Viatge de negocis
20 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja
Altug
Estada de 3 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Moustafa
15 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Moustafa
Estada de 2 nits (des. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
24 de nov. de 2019
Viatger verificat
Estada de 4 nits (nov. 2019)
4/10, Deficient
Larry, Dubai
Viatge de negocis
31 d’oct. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Larry
Estada de 3 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
abdullah
25 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
abdullah
Estada de 3 nits (set. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
8 de set. de 2019
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2019)
8/10, Bo
Caroline
23 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Caroline
Estada de 3 nits (abr. 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
12 d’abr. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (abr. 2019)
2/10, Horrible
Khalid
30 de març de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
فندق متهالك
Khalid
Estada d’1 nit (març 2019)
8/10, Bo
Abdulaziz
22 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Abdulaziz
Estada d’1 nit (març 2019)
10/10, Excel·lent
abdullah
16 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
خدمه سريعة وفندق نظيف
abdullah
Estada de 9 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
Safa
7 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Safa
Estada d’1 nit (gen. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis, Viatge en família
4 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2019)
8/10, Bo
Safa
1 de febr. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja
Safa
Estada de 3 nits (gen. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
23 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2018)
4/10, Deficient
Viatger verificat
22 de des. de 2018
Qu è li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2018)
8/10, Bo
MOHAMMED
28 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MOHAMMED
Estada d’1 nit (juny 2018)
6/10, Acceptable
MOHAMMED
22 de juny de 2018
MOHAMMED
Estada d’1 nit (juny 2018)
8/10, Bo
Nizar
8 de des. de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei
Nizar
Estada de 2 nits (des. 2017)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
2 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2017)
6/10, Acceptable
MOHAMMED
20 de juny de 2017
Què no li ha agradat: Neteja
MOHAMMED
Estada d’1 nit (juny 2017)

















