Hotel Le Pacifique
Hotel a Riom amb aparcament gratuït
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Le Pacifique





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació

Habitació
El més destacat
Amb aïllament acústic
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Televisió digital
Servei de neteja diari
Caixa forta
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació

Habitació
El més destacat
Amb aïllament acústic
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Televisió digital
Servei de neteja diari
Caixa forta
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació

Habitació
El més destacat
Amb aïllament acústic
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Televisió digital
Servei de neteja diari
Caixa forta
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació

Habitació
El més destacat
Amb aïllament acústic
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Televisió digital
Servei de neteja diari
Caixa forta
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

52 avenue de Paris, Riom, Puy-de-Dome, 63200
Sobre aquest allotjament
Hotel Le Pacifique
Allotjaments similars

Hotel de la Providence
Hotel de la Providence
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
7.6 de 10, Bé, 58 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.00 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 9 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 8 EUR per allotjament per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- L'ús de llits addicionals té un recàrrec.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Le Pacifique
Hotel Le Pacifique Riom
Hotel Pacifique Riom
Le Pacifique
Le Pacifique Riom
Pacifique Hotel
Pacifique Riom
Hotel Le Pacifique Riom
Hotel Le Pacifique Hotel
Hotel Le Pacifique Hotel Riom
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Le Pacifique
8,8
Excel·lent
9,2
Neteja
8,0
Ubicació
9,2
Personal i servei
10
Respecte al medi ambient
8,8
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge de negocis
7 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (maig 2021)
8/10, Bo
Laëtitia
Viatge de negocis
4 de febr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Laëtitia
Estada d’1 nit (febr. 2021)
8/10, Bo
Régis
Viatge de negocis
23 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Régis
Estada d’1 nit (oct. 2020)
10/10, Excel·lent
Laurent
Viatge de negocis
15 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Laurent
Estada d’1 nit (oct. 2020)
8/10, Bo
jerome
Viatge de negocis
9 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
jerome
Estada d’1 nit (oct. 2020)
10/10, Excel·lent
Marie-Louise
7 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marie-Louise
Estada d’1 nit (oct. 2020)
10/10, Excel·lent
Gilles
21 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gilles
Estada d’1 nit (set. 2020)
8/10, Bo
Michel
20 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michel
Estada d’1 nit (set. 2020)
10/10, Excel·lent
JeanClaude, Gaillac
Viatge en parella
5 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
JeanClaude
Estada de 4 nits (juny 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
5 de juny de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2020)
10/10, Excel·lent
Régis
Viatge de negocis
26 de maig de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Régis
Estada d’1 nit (maig 2020)
8/10, Bo
Régis
Viatge de negocis
16 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Régis
Estada de 4 nits (març 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
26 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bon rapport qualité/prix et accueil sympathique
Viatger verificat
Estada de 5 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Marie Jose
Viatge de negocis
11 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marie Jose
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
philippe
Viatge de negocis
5 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
philippe
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Régis
Viatge de negocis
25 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Régis
Estada de 4 nits (set. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
15 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
Pierre
9 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pierre
Estada d’1 nit (set. 2019)
10/10, Excel·lent
JACQUELINE
3 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JACQUELINE
Estada d’1 nit (ag. 2019)
8/10, Bo
daniel
27 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
daniel
Estada d’1 nit (juny 2019)
8/10, Bo
Marcel
11 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Marcel
Estada d’1 nit (ag. 2019)
8/10, Bo
Martine F.
7 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel cosy où il fait bon séjourner
Martine F.
Estada d’1 nit (ag. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
20 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (juny 2019)
8/10, Bo
Régis
11 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Régis
Estada de 4 nits (juny 2019)
8/10, Bo
Régis
27 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Régis
Estada de 4 nits (maig 2019)








