Ibis Styles RJ Botafogo
Hotel amb bars a la platja i a prop de l'atractiu següent: Pão de Açúcar
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Ibis Styles RJ Botafogo





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 59 €
taxes i impostos inclosos
29 de juny - 30 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Apartament estàndard, 2 llits individuals

Apartament estàndard, 2 llits individuals
El més destacat
Decoració individual
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Mininevera
Televisor LCD
Cortines opaques
Bany privat
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Carregar totes les fotos de: Apartament estàndard, 1 llit doble

Apartament estàndard, 1 llit doble
El més destacat
Decoració individual
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Mininevera
Televisor LCD
Cortines opaques
Bany privat
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rua São Clemente, 30, Rio de Janeiro, RJ, 22260-000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

ibis Rio de Janeiro Botafogo
ibis Rio de Janeiro Botafogo
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.6 de 10, Excel·lent, 1.000 opinions
Preu actual: 61 €
taxes i impostos inclosos
11 de jul. - 12 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar complet: 53.00 BRL per adult i 26.50 BRL per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús de l'aparcament cobert amb assistència: 45 BRL per dia.
- Càrrec per l'ús de l'aparcament cobert de llarga durada: 40 BRL per dia.
- Càrrec per animals de companyia: 75 BRL per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per entrada tardana: 50 % del preu de l'habitació si l'entrada es fa entre les 06:00 i les migdia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament utilitza energia solar, així com productes de neteja respectuosos amb el medi ambient.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: allsafe (Accor Hotels).
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Zii Rio Janeiro
Ibis Styles RJ Botafogo Hotel
Ibis Styles RJ Hotel
Ibis Styles RJ Botafogo
Ibis Styles RJ
Zii Hotel Rio de Janeiro
Ibis Styles RJ Botafogo Hotel
Ibis Styles RJ Botafogo Rio de Janeiro
Ibis Styles RJ Botafogo Hotel Rio de Janeiro
Preguntes freqüents
Opinions: Ibis Styles RJ Botafogo
Opinions
8,4
Molt bo
8,6/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
7,8/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Adriane
15 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Localização excelente
Adriane
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Tyson
13 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tyson
Estada de 20 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
WILDE
13 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
WILDE
Estada de 5 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Antonio Dorival Pinto
Viatge en parella
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Antonio Dorival Pinto
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Antonia
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Antonia
Estada de 5 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Silviane
8 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Silviane
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Ana L
7 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ana L
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Tim Wang Fabricius
5 de març de 2025
Tim Wang Fabricius
Estada de 5 nits (febr. 2025)
2/10, Horrible
Viatger verificat
5 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Nice staff, very dirty hotel




Viatger verificat
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
ERICA
Viatge en grup
4 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tudo ótimo!
ERICA
Estada de 4 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Alex
1 de març de 2025
Alex
Estada de 2 nits (febr. 2025)
4/10, Deficient
paulino
28 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Pessima
paulino
Estada de 4 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Alishba
Viatge en grup
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alishba
Estada de 6 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Vanesca
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Boa estadia
Vanesca
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Arturo
5 de febr. de 2025
Arturo
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
CARLOS
2 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Aumento sem razao
CARLOS
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Thiago
Viatge de negocis
24 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thiago
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Mauricio
Viatge en família
23 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mauricio
Estada d’1 nit (gen. 2025)
4/10, Deficient
Stefan
Viatge de negocis
22 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Stefan
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Jamille
18 de gen. de 2025
Jamille
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Vanesca
Viatge en grup
18 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel bom
Vanesca
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
DANIEL
Viatge de negocis
17 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
DANIEL
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
13 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Hotel razoável
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
MAYARA
12 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MAYARA
Estada d’1 nit (gen. 2025)