Ibis Styles RJ Botafogo
Hotel amb bars a la platja i a prop de l'atractiu següent: Pão de Açúcar
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Ibis Styles RJ Botafogo





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 59 €
taxes i impostos inclosos
24 d’ag. - 25 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Apartament estàndard, 2 llits individuals

Apartament estàndard, 2 llits individuals
7,2 sobre 10
Bé
(7 opinions)
El més destacat
Decoració individual
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Mininevera
Televisor LCD
Cortines opaques
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Apartament estàndard, 1 llit doble

Apartament estàndard, 1 llit doble
8,2 sobre 10
Molt bo
(15 opinions)
El més destacat
Decoració individual
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Mininevera
Televisor LCD
Cortines opaques
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rua São Clemente, 30, Rio de Janeiro, RJ, 22260-000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

ibis Rio de Janeiro Botafogo
ibis Rio de Janeiro Botafogo
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.6 de 10, Excel·lent, 1.003 opinions
Preu actual: 57 €
taxes i impostos inclosos
24 d’ag. - 25 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar complet: 53.00 BRL per adult i 26.50 BRL per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús de l'aparcament cobert amb assistència: 45 BRL per dia.
- Càrrec per l'ús de l'aparcament cobert de llarga durada: 40 BRL per dia.
- Càrrec per animals de companyia: 75 BRL per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per entrada tardana: 50 % del preu de l'habitació si l'entrada es fa entre les 06:00 i les migdia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament utilitza energia solar, així com productes de neteja respectuosos amb el medi ambient.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: allsafe (Accor Hotels).
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Zii Rio Janeiro
Ibis Styles RJ Botafogo Hotel
Ibis Styles RJ Hotel
Ibis Styles RJ Botafogo
Ibis Styles RJ
Zii Hotel Rio de Janeiro
Ibis Styles RJ Botafogo Hotel
Ibis Styles RJ Botafogo Rio de Janeiro
Ibis Styles RJ Botafogo Hotel Rio de Janeiro
Preguntes freqüents
Opinions: Ibis Styles RJ Botafogo
Opinions
8,6
Excel·lent
8,6/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
7,8/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
13 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Eduardo
8 de jul. de 2025
Eduardo
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Antonio André
6 de maig de 2025
Antonio André
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Juliana
Viatge de negocis
6 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Juliana
Estada de 4 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Rhenan
Viatge en grup
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rhenan
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
washington
2 de maig de 2025
washington
Estada de 2 nits (abr. 2025)
2/10, Horrible
José R
Viatge de negocis
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Aumento m de Tarifa no Check In
José R
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
EDISON CARLOS
29 d’abr. de 2025
EDISON CARLOS
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ubiratan
28 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ubiratan
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
SYDNEY M MACIEL
Viatge en grup
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SYDNEY M MACIEL
Estada de 8 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
VAN
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja
VAN
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Lais
21 d’abr. de 2025
Lais
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Bernardo Cretton
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Precisa melhorar o serviço!
Bernardo Cretton
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Aloysio
Viatge de negocis
10 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Aloysio
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Wagner
10 d’abr. de 2025
Wagner
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Ubiratan
6 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ÓTIMA.
Ubiratan
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Renata
Viatge en família
5 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Renata
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Rodrigo
4 d’abr. de 2025
Rodrigo
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Ernesto
2 d’abr. de 2025
Ernesto
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Ana Paula
Viatge en família
1 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ana Paula
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Leandro
1 d’abr. de 2025
Leandro
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Ronald
29 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ronald
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Aparecida R
Viatge de negocis
26 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Aparecida R
Estada d’1 nit (març 2025)
4/10, Deficient
Robert
21 de març de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Robert
Estada de 2 nits (març 2025)