Apartament sencer
Residence Hotel Piccadilly
Residència per a famílies a Rimini
Galeria de fotos de l’allotjament Residence Hotel Piccadilly





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Apartament sencer
Capacitat per a 538 metres quadrats
Serveis populars
Afegeix les dates per veure els preus
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Allotjaments similars

Hotel Sporting
Hotel Sporting
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- S'admeten animals
- Piscina infantil
8.4 de 10, Molt bé, 65 opinions
Preu actual: 124 €
taxes i impostos inclosos
29 de des. - 30 de des.
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de danys en efectiu de 200 EUR per estada
- Taxa municipal: 2.50 EUR per persona i per nit, fins a 7 nits com a màxim. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 14 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament cobert sense assistència: 15 EUR per nit (entrada i sortida preferents).
- Càrrec per l'ús de l'aparcament cobert de llarga durada: 12 EUR per nit.
- Càrrec per animals de companyia: 10 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per l'ús del bressol: 5.0 EUR per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 15.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
El propietari no ha indicat si hi ha cap detector de monòxid de carboni a l'allotjament. Pensa a portar-ne un de portàtil durant el viatge.
El propietari ha indicat que hi ha un detector de fum a l'allotjament.
Pel que fa als elements de seguretat, hi trobaràs un extintor.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Aquest allotjament té servei de neteja professional.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
D'acord amb la normativa local o nacional en vigor, és possible que l'ús de l'aire condicionat sigui limitat en determinades hores durant les dates següents: 1/gener - 31/maig
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
Piccadilly House Rimini
Piccadilly Rimini
Residence Hotel Piccadilly Rimini
Residence Hotel Piccadilly
Informació sobre el barri

Viale Vespucci 54, Rimini, RN, 47900
Preguntes freqüents
Opinions: Residence Hotel Piccadilly
Opinions
Molt bo
Totes les opinions provenen d’experiències reals de clients. Només els clients que han reservat una estada amb nosaltres poden enviar opinions. Verifiquem les opinions d’acord amb les nostres directrius i les publiquem totes, tant si són positives com negatives.
Més informacióS’obre en una finestra nova8,4
Neteja
9,4
Ubicació
8,0
Personal i servei
10
Respecte al medi ambient
8,2
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en família
30 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Shaun
19 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Great location
Shaun
Estada de 2 nits (juny 2023)
8/10, Bo
Klaus, Würzburg
Viatge en família
13 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Klaus
Estada de 5 nits (juny 2023)
8/10, Bo
Vasko
11 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Vasko
Estada de 3 nits (juny 2023)
10/10, Excel·lent
Georgii
Viatge en família
4 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Georgii
Estada de 7 nits (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Grzegorz
10 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Grzegorz
Estada de 6 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
chris
24 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Rimini in January
chris
Estada de 3 nits (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
ho sup
16 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
very good location
ho sup
Estada de 2 nits (oct. 2017)
4/10, Deficient
Carina, Kumla
19 de jul. de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rimini
Carina
8/10, Bo
Alex, Michigan
11 de jul. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Piccadilly
Alex
10/10, Excel·lent
Tony, Worcester, UK
30 d’oct. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel Piccadilly
Tony
4/10, Deficient
Viatger verificat
13 d’oct. de 2014
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
8/10, Bo
Svensk familj, stockholm
27 de jul. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
utmärkt läge vid stranden
Svensk familj
8/10, Bo
F & R, Canada
8 de juny de 2012
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació








