AC Hotel by Marriott Riga
Hotel a Riga amb un gimnàs obert les 24 hores i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament AC Hotel by Marriott Riga





Serveis populars
El preu actual és de 102 €
taxes i impostos inclosos
17 d’ag. - 18 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Comfort, 1 llit de matrimoni gran

Habitació Comfort, 1 llit de matrimoni gran
8,8 sobre 10
Excel·lent
(29 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor LCD
Ventilador de sostre
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Cafetera/tetera
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació executiva, 1 llit de matrimoni gran i sofà llit

Habitació executiva, 1 llit de matrimoni gran i sofà llit
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Sala d'estar independent
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Ventilador de sostre
Dormitori independent
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació Comfort, 2 llits individuals

Habitació Comfort, 2 llits individuals
9,6 sobre 10
Magnífic
(4 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor LCD
Ventilador de sostre
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Cafetera/tetera
Bullidora elèctrica
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

33 Dzirnavu iela, Riga, 1010
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Radisson Blu Latvija Conference & Spa Hotel, Riga
Radisson Blu Latvija Conference & Spa Hotel, Riga
- Piscina
- Spa
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
9.0 de 10, Fantàstic, 1.004 opinions
Preu actual: 103 €
taxes i impostos inclosos
17 d’ag. - 18 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 0.89 EUR per persona i per nit, fins a 10 nits com a màxim. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 20 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament a l'aire lliure sense assistència: 22 EUR per nit.
- Càrrec per animals de companyia: 10 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un pany de seguretat
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Commitment to Clean (Marriott).
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Letònia. La d'aquest allotjament és la següent: 4 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Albert Hotel
Albert Hotel Riga
Albert Riga
Hotel Albert
AC Riga
Hotel AC Hotel Riga Riga
Riga AC Hotel Riga Hotel
AC Hotel Riga Riga
AC Hotel
AC
Albert Hotel
AC Riga
Hotel AC Hotel Riga Riga
Riga AC Hotel Riga Hotel
Hotel AC Hotel Riga
AC Hotel Riga Riga
AC Hotel
AC
Albert Hotel
AC Hotel by Marriott Riga Riga
AC Hotel by Marriott Riga Hotel
AC Hotel by Marriott Riga Hotel Riga
Preguntes freqüents
Opinions: AC Hotel by Marriott Riga
Opinions
9,0
Fantàstic
9,2/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
14 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Ilias
Viatge en parella
5 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ilias
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Mark
Viatge en grup
3 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mark
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
David
28 de maig de 2025
David
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Paolo
Viatge en família
13 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Paolo
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Susanne
5 de maig de 2025
Susanne
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Arild Aune
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Arild Aune
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Arvis
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Arvis
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Dana
29 d’abr. de 2025
Dana
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Kim, Nanaimo
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kim
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Pär
27 d’abr. de 2025
Pär
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Sharon
26 d’abr. de 2025
Sharon
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jason
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jason
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Frank
16 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Centrally located, nice hotel would stay again.
Frank
Estada de 3 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
13 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Breakfast(food selection) needs improvement
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Kristian Tidemann
Viatge de negocis
10 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kristian Tidemann
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Raymond
25 de març de 2025
Raymond
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Carsten
Viatge en família
25 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Carsten
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Pär
22 de març de 2025
Pär
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Jason
19 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Jason
Estada de 4 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Levan
14 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great Hotel
Levan
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Harri
13 de febr. de 2025
Harri
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Roberto
Viatge de negocis
21 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Roberto
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
21 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Hege
Viatge en família
20 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hege
Estada de 4 nits (gen. 2025)