Láparos Hotel
Hotel a São Carlos amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Láparos Hotel





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 35 €
taxes i impostos inclosos
18 de jul. - 19 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple familiar

Habitació triple familiar
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
8,6 sobre 10
Excel·lent
(7 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació triple bàsica

Habitació triple bàsica
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Minibar
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Av. São Carlos 3163, São Carlos, SP, 13560-002
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Transamerica Fit São Carlos
Transamerica Fit São Carlos
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
9.4 de 10, Excepcional, 413 opinions
Preu actual: 48 €
taxes i impostos inclosos
28 de juny - 29 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel llit addicional: 70 BRL per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Láparos
Láparos Hotel Hotel
Láparos Hotel São Carlos
Láparos Hotel Hotel São Carlos
Preguntes freqüents
Opinions: Láparos Hotel
Opinions
8,0
Molt bo
8,4/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
29 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Ricardo
7 de maig de 2025
Ricardo
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Vinicius
Viatge de negocis
19 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Vinicius
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Paulo Rogelio
Viatge de negocis
27 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Paulo Rogelio
Estada de 2 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Valdeci Doretto
26 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Regular
Valdeci Doretto
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Adriana
Viatge de negocis
26 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Adriana
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ricardo
Viatge en família
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ricardo
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Válter
Viatge en família
15 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Válter
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
ITALO
8 de febr. de 2025
ITALO
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Evelyn
2 de febr. de 2025
Evelyn
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Ivy, Lakeland
13 de gen. de 2025
Ivy
Estada de 2 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Solange
5 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Solange
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Gildazio
Viatge en família
5 de gen. de 2025
Gildazio
Estada de 2 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Jaime
Viatge de negocis
25 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jaime
Estada d’1 nit (des. 2024)
6/10, Acceptable
Alexandre Tommaso
24 de des. de 2024
Alexandre Tommaso
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
André
23 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Estadia de um dia!
André
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Válter
Viatge en família
22 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Válter
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Guilherme Felipe
13 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Guilherme Felipe
Estada de 2 nits (des. 2024)
8/10, Bo
JOSE MARIA
10 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bom
JOSE MARIA
Estada de 2 nits (des. 2024)
6/10, Acceptable
Daniel
Viatge de negocis
4 de des. de 2024
Daniel
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Letícia
30 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Letícia
Estada de 2 nits (nov. 2024)
4/10, Deficient
Viatger verificat
25 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Beatriz
19 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Beatriz
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
João Batista Aldana
Viatge en grup
19 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
João Batista Aldana
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
10 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2024)