Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel & Restaurant Danner





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 125 €
taxes i impostos inclosos
25 de set. - 26 de set.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
7,4 sobre 10
Bé
(3 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, 2 llits individuals

Habitació amb dos llits individuals, 2 llits individuals
9,2 sobre 10
Fantàstic
(10 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
9,0 sobre 10
Fantàstic
(12 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Per satèl·lit
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Alte Landstraße 1, Rheinfelden (Baden), BW, 79618
Sobre aquest allotjament
Hotel & Restaurant Danner
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament cobert sense assistència: 10 EUR per nit.
- Càrrec per animals de companyia: 10 EUR per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per l'ús del bressol: 10.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
Aquest allotjament utilitza energia solar.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Alemanya. La d'aquest allotjament és la següent: 3 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Danner Rheinfelden
Hotel Danner
Hotel Danner Rheinfelden
Hotel Restaurant Danner
& Restaurant Danner
Hotel & Restaurant Danner Hotel
Hotel & Restaurant Danner Rheinfelden
Hotel & Restaurant Danner Hotel Rheinfelden
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel & Restaurant Danner
Opinions
8,4
Molt bo
8,6/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
20 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Karin
14 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Karin
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Fritz
11 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Fritz
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Risto, Windermere
9 d’ag. de 2025
Risto
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Andrej
27 de jul. de 2025
Andrej
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Marieke
Viatge en parella
30 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marieke
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Akihiro
28 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Akihiro
Estada de 3 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Jens
Viatge de negocis
25 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jens
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Jan
Viatge en grup, Viatge en família
11 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jan
Estada de 2 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
Jose
6 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jose
Estada de 4 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Stephan, Heeze
3 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Stephan
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Guy
2 de juny de 2025
Guy
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Ledezma
Viatge de negocis
1 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ledezma
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Conor
Viatge de negocis
29 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Conor
Estada de 4 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Hanspeter
28 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hanspeter
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Holger
Viatge de negocis
23 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Holger
Estada de 5 nits (maig 2025)
8/10, Bo
anne
11 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
anne
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Visa
10 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Visa
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
DENIS
29 d’abr. de 2025
DENIS
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Giacomina
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Séjour parfait
Giacomina
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Hermann
Viatge de negocis
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hermann
Estada de 3 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Charlotte
13 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Lidt kedeligt
Charlotte
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ingrid
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ingrid
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Anja
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
Anja
Estada de 2 nits (març 2025)