Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Linea Mare*****





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars

Spa
L'spa de les instal·lacions té 9 sales de tractaments, amb sales de tractaments per a parelles. L'spa de de l'hotel ofereix massatges amb pedres calentes i tractaments de bellesa com ara aromateràpia. Una sala de vapor, una sauna i 2 piscines d'hidromassatge completen la llista d'instal·lacions de l'allotjament.


Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Apartament superior

Apartament superior
8,4 sobre 10
Molt bo
(6 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Barnussos
Bany privat
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació individual Deluxe

Habitació individual Deluxe
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Barnussos
Bany privat
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Barnussos
Bany privat
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Karola Borka 6, Rewal, Zachodniopomorskie, 72-346
Sobre aquest allotjament
Hotel Linea Mare*****
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 3.00 PLN per persona i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 80 PLN per adult i 50 PLN per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament a l'aire lliure sense assistència: 40 PLN per dia.
- Càrrec per animals de companyia: 70 PLN per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per l'ús del bressol: 60.0 PLN per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Mesos en què la piscina de temporada és oberta: juny-agost
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
Linea Mare
Hotel Linea Mare***** Hotel
Hotel Linea Mare***** Rewal
Hotel Linea Mare***** Hotel Rewal
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Linea Mare*****
8,8
Excel·lent
8,6
Neteja
9,6
Comoditats
8,8
Personal i servei
8,6
Respecte al medi ambient
8,8
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en parella
7 de set. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (set. 2025)
6/10, Acceptable
Selina
7 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Selina
Estada de 14 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Valerie
Viatge en parella, Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
19 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Valerie
Estada de 10 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Ulli
Viatge en parella
13 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ulli
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Mandy
13 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mandy
Estada de 2 nits (ag. 2025)
4/10, Deficient
Artur
29 de jul. de 2025
Artur
Estada de 4 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Kay
8 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Entspannung an der Ostsee
Kay
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Paul C
23 de febr. de 2025
Paul C
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Paul C
23 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Paul C
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Michael
Viatge en parella
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Malgorzata
Viatge en família
3 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Recommend
Malgorzata
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Laura
1 de nov. de 2024
Empfehlenswert
Laura
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
Markis
Viatge amb animals de companyia, Viatge en família
28 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Markis
Estada de 2 nits (oct. 2024)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge en família
13 d’ag. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2024)
2/10, Horrible
Viatger verificat
12 d’ag. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Disaster
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Alexander
Viatge en família amb nens petits
10 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alexander
Estada de 7 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Thorsten
31 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thorsten
Estada de 5 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Yuliia
Viatge en família
21 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yuliia
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Anna
12 de jul. de 2024
Anna
Estada de 2 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
Arnim
Viatge en família
8 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Arnim
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Antje
Viatge en parella
14 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Antje
Estada de 5 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
7 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Mirela
Viatge en família
5 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mirela
Estada de 2 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Peter
7 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Peter
Estada d’1 nit (gen. 2024)
8/10, Bo
Marek
16 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marek
Estada d’1 nit (oct. 2023)