Hotel Restaurant Gemmer
Hotel a Rettert amb esmorzar gratuït i restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Restaurant Gemmer





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 137 €
taxes i impostos inclosos
10 d’ag. - 11 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostra 1 d’1 habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort, accessible, no fumadors

Habitació doble Comfort, accessible, no fumadors
10,0 sobre 10
Magnífic
(5 opinions)
El més destacat
Balcó o pati
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rheinstraße 25, Rettert, 56370
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Vienna House Easy by Wyndham Limburg
Vienna House Easy by Wyndham Limburg
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Esmorzar disponible
- Aparcament disponible
8.8 de 10, Excel·lent, 292 opinions
Preu actual: 87 €
taxes i impostos inclosos
31 d’ag. - 1 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 8 EUR per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- L'ús de llits addicionals té un recàrrec.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Restaurant Gemmer Rettert
Restaurant Gemmer Rettert
Restaurant Gemmer
Hotel Restaurant Gemmer Hotel
Hotel Restaurant Gemmer Rettert
Hotel Restaurant Gemmer Hotel Rettert
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Restaurant Gemmer
Opinions
9,4
Magnífic
9,4/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
9,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
1 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
F J, Las Rozas
Viatge en família
4 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
F J
Estada de 5 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Michael
Viatge de negocis
1 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michael
Estada de 2 nits (juny 2024)
8/10, Bo
Harold
12 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Harold
Estada d’1 nit (maig 2024)
8/10, Bo
Rene
7 de maig de 2024
Rene
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Roelf
6 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Roelf
Estada d’1 nit (des. 2023)
8/10, Bo
Michael
26 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada d’1 nit (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Wilko
Viatge de negocis
14 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hierhin komme ich sehr gern zurück!
Wilko
Estada d’1 nit (nov. 2023)
8/10, Bo
Jürgen
11 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jürgen
Estada d’1 nit (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Carsten
23 de set. de 2023
Carsten
Estada d’1 nit (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Richard van de
Viatge en família
13 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Richard van de
Estada d’1 nit (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Mikael
19 de jul. de 2023
Mikael
Estada d’1 nit (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Gerrie
24 de maig de 2023
Gerrie
Estada d’1 nit (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Steven Grønvold
14 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Steven Grønvold
Estada de 2 nits (nov. 2022)
8/10, Bo
marcello
2 de set. de 2022
marcello
Estada d’1 nit (ag. 2022)
8/10, Bo
Peter
25 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stopover en route to the Moselle
Peter
Estada d’1 nit (set. 2021)
10/10, Excel·lent
Guy
Viatge de negocis
1 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Guy
Estada d’1 nit (juny 2021)
10/10, Excel·lent
R.
1 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
R.
Estada de 3 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
28 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
8/10, Bo
Shefali
13 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Shefali
Estada de 2 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
5 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Modernes Hotel zu einem kleinen Preis
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Karl
17 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Karl
Estada d’1 nit (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
3 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (maig 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
3 de maig de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Gerard
29 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gerard
Estada de 3 nits (abr. 2019)