Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament CasaMar Pousada





Opinions
7,6 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Carta de coixins
Cortines opaques
Bany privat
Minibar
Armari rober o de rebost
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Carta de coixins
Cortines opaques
Bany privat
Minibar
Servei de neteja diari
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Cortines opaques
Servei de neteja diari
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard

Habitació triple estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Cortines opaques
Minibar
Servei de neteja diari
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple estàndard

Habitació quàdruple estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Cortines opaques
Bany privat
Minibar
Servei de neteja diari
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Cortines opaques
Minibar
Servei de neteja diari
Armari rober o de rebost
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Av. Beira Mar, Paulista, PE, 53439010
Sobre aquest allotjament
CasaMar Pousada
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 160 BRL per vehicle.
- Càrrec per animals de companyia: 100 BRL per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel llit addicional: 50.0 BRL per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L'horari de la piscina és el següent: 07:00-22:00.
L’allotjament també es coneix com a
CasaMar Pousada Inn
CasaMar Pousada Paulista
CasaMar Pousada Inn Paulista
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: CasaMar Pousada
7,6
Bo
7,8
Neteja
8,0
Ubicació
8,6
Personal i servei
7,6
Respecte al medi ambient
7,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en família
26 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Deyriane dos S
15 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Deyriane dos S
Estada d’1 nit (oct. 2023)
8/10, Bo
Andrea
14 de gen. de 2023
Andrea
Estada d’1 nit (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
Natalia
4 de des. de 2022
Natalia
Estada d’1 nit (des. 2022)
8/10, Bo
GERALDO
Viatge en família
22 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
GERALDO
Estada d’1 nit (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Jorge
Viatge en família
20 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muito bom

Jorge
Estada de 5 nits (jul. 2022)
4/10, Deficient
André
Viatge en família
13 de gen. de 2022
Què no li ha agradat: Personal i servei
Experiência nada agradável
André
Estada d’1 nit (gen. 2022)
8/10, Bo
Emyle
8 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Emyle
Estada d’1 nit (gen. 2022)
8/10, Bo
DECIO
Viatge de negocis
21 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
DECIO
Estada d’1 nit (nov. 2021)
8/10, Bo
Carlos Alberto
22 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei
Boa pousada
Carlos Alberto
Estada de 2 nits (oct. 2021)
8/10, Bo
Garibaldi
10 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Razoável. Achamos quarto pequeno para circular


Garibaldi
Estada de 2 nits (oct. 2021)
2/10, Horrible
Viatger verificat
28 de set. de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2021)
10/10, Excel·lent
Gutemebrg
Viatge de negocis
18 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gutemebrg
Estada d’1 nit (ag. 2021)
4/10, Deficient
Itamires carla de
3 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ruim
Itamires carla de
Estada d’1 nit (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits
28 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2021)
10/10, Excel·lent
Elana
26 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Elana
Estada d’1 nit (juny 2021)
6/10, Acceptable
MARCELO BARROS DE SOUZA
3 de maig de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Razoavel
MARCELO BARROS DE SOUZA
Estada de 2 nits (març 2021)
2/10, Horrible
Alexandra
22 de març de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hospedagem difícil
Alexandra
Estada d’1 nit (març 2021)
2/10, Horrible
helen dalva
27 de nov. de 2020
helen dalva
Estada de 3 nits (nov. 2020)
6/10, Acceptable
Leudiane
15 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Leudiane
Estada de 2 nits (nov. 2020)
10/10, Excel·lent
Lucio
Viatge en família
20 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ótimo local para vim se divertir com a família!
Lucio
Estada d’1 nit (oct. 2020)
10/10, Excel·lent
Abismael, Paulista
19 de juny de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Abismael
Estada de 2 nits (juny 2020)
8/10, Bo
Sandra
19 d’abr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sandra
Estada de 2 nits (abr. 2020)
8/10, Bo
LUANA
16 de març de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
LUANA
Estada d’1 nit (març 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
2 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)