Miss Hong House
Casa d'hostes a Rayong, a peu de platja i amb aparcament gratuït
Galeria de fotos de l’allotjament Miss Hong House





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 34 €
taxes i impostos inclosos
18 de nov. - 19 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Un bidet
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
8,8 sobre 10
Excel·lent
(6 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Un bidet
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple familiar, 2 llits dobles

Habitació quàdruple familiar, 2 llits dobles
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Un bidet
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Per satèl·lit
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

35 Moo 4, Phe sub-district, Muang District, Sai Kaew Beach, Rayong, Rayong, 21160
Sobre aquest allotjament
Miss Hong House
Allotjaments similars

Saikaew Boutique Hotel
Saikaew Boutique Hotel
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Bar
8.4 de 10, Molt bé, 95 opinions
Preu actual: 51 €
taxes i impostos inclosos
11 de nov. - 12 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 400 THB.
- Càrrec per entrada tardana: 390 THB, per les entrades entre les 13:00 i les 18:30.
- Els pagaments amb targeta de crèdit estan subjectes a un recàrrec.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i un sistema de seguretat
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Miss Hong House Koh Samet
Miss Hong House
Miss Hong Koh Samet
Miss Hong
Miss Hong House Guesthouse Rayong
Miss Hong House Guesthouse
Miss Hong House Rayong
Miss Hong House Rayong
Miss Hong House Guesthouse
Miss Hong House Guesthouse Rayong
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Miss Hong House
8,0
Molt bo
8,2
Neteja
8,0
Ubicació
8,2
Personal i servei
8,0
Respecte al medi ambient
7,2
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
4 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Estada de 4 nits (set. 2025)
8/10, Bo
MIchael
Viatge en grup
15 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
A great stay
MIchael
Estada de 2 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Horst, Oberhausen
Viatge en grup
6 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Horst
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Helen
30 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Helen
Estada de 7 nits (abr. 2025)
2/10, Horrible
Ziad
Viatge en família
8 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ziad
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Rosemary
Viatge en grup
15 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rosemary
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Tilda
3 de març de 2025
Tilda
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Sophie
2 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sophie
Estada de 4 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Martin
7 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Super til prisen
Martin
Estada de 11 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
REMY PHILIPPE
1 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
5 stars place. (10 for the staff)




REMY PHILIPPE
Estada de 6 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
kirk
30 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
kirk
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Matthiaz
25 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Matthiaz
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Ooly
24 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ooly
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Johan
Viatge en família
22 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Book it now!

Johan
Estada de 11 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
John
31 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Charming

John
Estada de 7 nits (des. 2024)
8/10, Bo
gianni
5 d’ag. de 2024
gianni
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
gianni
4 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
gianni
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Joshua
Viatge en parella
8 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Joshua
Estada de 4 nits (abr. 2024)
8/10, Bo
emmet
24 de març de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
emmet
Estada de 4 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Andrew
Viatge en parella
4 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andrew
Estada de 2 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
takashi
16 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
takashi
Estada d’1 nit (set. 2023)
8/10, Bo
Werner
Viatge en parella
15 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Werner
10/10, Excel·lent
Anders
10 de gen. de 2023
Anders
Estada de 2 nits (gen. 2023)
8/10, Bo
Peter
6 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Peter
Estada de 3 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Mark
17 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mark
Estada de 3 nits (febr. 2020)








