Hotel apartament
Kameo Grand Rayong Hotel & Serviced Apartments
Hotel apartament a Rayong amb un gimnàs i sauna
Galeria de fotos de l’allotjament Kameo Grand Rayong Hotel & Serviced Apartments





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Hotel apartament
1 bany Capacitat per a 3 45 metres quadrats
Serveis populars
El preu actual és de 64 €
taxes i impostos inclosos
7 d’ag. - 8 d’ag.
Sobre aquest allotjament
Afegeix les dates per veure els preus
Serveis de l’allotjament
Allotjaments similars

Hilton Garden Inn Rayong
Hilton Garden Inn Rayong
- Piscina
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.2 de 10, Fantàstic, 46 opinions
Preu actual: 46 €
taxes i impostos inclosos
10 d’ag. - 11 d’ag.
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 354 THB per adult i 180 THB per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús de la wifi a les habitacions: 150 THB per dia. L'import pot variar.
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 3800 THB per vehicle (només l'anada, 2 persones com a màxim).
- Càrrec pel llit addicional: 1000 THB per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
El propietari no ha indicat si hi ha cap detector de monòxid de carboni a l'allotjament. Pensa a portar-ne un de portàtil durant el viatge.
El propietari no ha indicat si hi ha cap detector de fum a l'allotjament.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Aquest allotjament té servei de neteja professional.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Guests must present the credit card used to make the booking as well as valid photo ID in the same name at check-in. The hotel reserves the right to cancel the reservation or request additional payment if these conditions are not met.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Kameo Grand Rayong Hotel Serviced Apartments
Kameo Grand Hotel Serviced Apartments
Kameo Grand Rayong Serviced
Kameo Grand Serviced
Kameo Grand Rayong Hotel & Serviced Apartments Rayong
Kameo Grand Rayong Hotel & Serviced Apartments Aparthotel
Kameo Grand Rayong Hotel & Serviced Apartments Aparthotel Rayong
Informació sobre el barri

305/14 Sukhumvit Rd, Nernpra, Muang, Rayong, Rayong, 21000
Preguntes freqüents
Opinions: Kameo Grand Rayong Hotel & Serviced Apartments
Opinions
8,4
Molt bo
8,8/10
Neteja
7,6/10
Personal i servei
9,4/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
30 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 8 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Leo
19 de gen. de 2025
Leo
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
geert
Viatge en parella
29 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
geert
Estada de 3 nits (des. 2024)
8/10, Bo
JO
8 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
JO
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Satoru
17 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Satoru
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
philippe
Viatge de negocis
23 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
très bon hotel
philippe
Estada de 4 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Calvin
Viatge en parella
11 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Calvin
Estada de 3 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Shiomi
Viatge de negocis
23 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Shiomi
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
David
29 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Rekomenderas!
David
Estada de 3 nits (juny 2023)
10/10, Excel·lent
Utain
29 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Utain
Estada d’1 nit (set. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
6 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great hotel & Location
Viatger verificat
Estada de 5 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
1 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice Stay
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
8 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 5 nits (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
robert
4 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
robert
Estada de 9 nits (des. 2018)
8/10, Bo
香港, 香港
Viatge en parella
12 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
香港
Estada de 2 nits (nov. 2018)
8/10, Bo
riska
26 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
riska
Estada de 2 nits (jul. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
16 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2018)
8/10, Bo
David
30 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Apartment not just a hotel room
David
10/10, Excel·lent
Ian
24 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Business Trip
Ian
Estada de 2 nits (gen. 2018)
8/10, Bo
Thikhamporn
6 de des. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Thikhamporn
Estada de 4 nits (nov. 2017)
8/10, Bo
Siiri
14 de gen. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Siiri
8/10, Bo
Prashant, Singapore
8 d’ag. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Good stay, large rooms, friendly staff
Prashant
4/10, Deficient
Viatger verificat
29 de jul. de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Over priced
Viatger verificat
8/10, Bo
Viatger verificat
7 de març de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
8/10, Bo
Simon, Annecy
5 de gen. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació