Classic Kameo Hotel & Serviced Apartments, Rayong
Hotel al centre a Rayong amb aparcament gratuït i connexió amb un centre comercial
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Classic Kameo Hotel & Serviced Apartments, Rayong





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 58 €
taxes i impostos inclosos
10 d’ag. - 11 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Estudi en suite

Estudi en suite
El més destacat
Balcó
Control de la temperatura
Cuina bàsica
Frigorífic complet/congelador
Televisor de pantalla plana
Un bidet
Banyera i dutxa independents
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Balcó
Control de la temperatura
Cuina bàsica
Frigorífic complet/congelador
Televisor de pantalla plana
Un bidet
Banyera i dutxa independents
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

11 Soi 6 Ratbumrung Road, Tambon Nernpra, Ampur, Rayong, Rayong, 21000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Holiday Inn & Suites Rayong City Centre by IHG
Holiday Inn & Suites Rayong City Centre by IHG
- Piscina
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.2 de 10, Fantàstic, 358 opinions
Preu actual: 43 €
taxes i impostos inclosos
31 d’ag. - 1 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 500 THB per adult i 250 THB per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 3500 THB per habitació.
- Càrrec pel llit addicional: 875 THB per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Guests must present the credit card used to make the booking as well as valid photo ID in the same name at check-in. The hotel reserves the right to cancel the reservation or request additional payment if these conditions are not met.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Classic Kameo Hotel Serviced
Classic Kameo Hotel Serviced Rayong
Classic Kameo Hotel&Serviced Apartments
Classic Kameo Hotel&Serviced Apartments Rayong
Classic Kameo Rayong
Kameo Classic Rayong
Classic Kameo Hotel&Serviced Rayong
Classic Kameo Hotel Serviced Apartments Rayong
Classic Kameo Hotel Serviced Apartments Rayong
Classic Kameo Hotel & Serviced Apartments, Rayong Hotel
Classic Kameo Hotel & Serviced Apartments, Rayong Rayong
Classic Kameo Hotel & Serviced Apartments, Rayong Hotel Rayong
Preguntes freqüents
Opinions: Classic Kameo Hotel & Serviced Apartments, Rayong
Opinions
8,6
Excel·lent
9,2/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
30 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
???
1 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
???
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
28 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2024)
6/10, Acceptable
YeongEun
Viatge de negocis
31 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
YeongEun
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Francisco Javier
Viatge de negocis
15 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Francisco Javier
Estada de 4 nits (oct. 2024)
6/10, Acceptable
RW consultancy bv
14 de jul. de 2024
RW consultancy bv
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Anne
26 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Anne
Estada de 2 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Daejung
Viatge de negocis
18 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Daejung
Estada de 2 nits (nov. 2023)
8/10, Bo
Vattanaroj
Viatge de negocis
26 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Vattanaroj
Estada d’1 nit (maig 2023)
8/10, Bo
YUNHO
Viatge de negocis
31 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
YUNHO
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
18 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
8 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
2/10, Horrible
DONGJUN
15 de des. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
DONGJUN
Estada d’1 nit (ag. 2019)
6/10, Acceptable
Koichi
16 de nov. de 2019
Koichi
Estada d’1 nit (nov. 2019)
8/10, Bo
EIJI
10 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
EIJI
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Daniel
8 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Classic Kameo hotell 2019
Daniel
Estada d’1 nit (jul. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
6 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (juny 2019)
6/10, Acceptable
Chen-Ying
20 de maig de 2019
Chen-Ying
Estada d’1 nit (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
19 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
좋아요
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
18 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2019)
8/10, Bo
Melvyn
20 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Melvyn
Estada d’1 nit (març 2019)
6/10, Acceptable
kung
6 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
kung
Estada de 2 nits (gen. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
1 de febr. de 2019
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
28 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
2 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2018)